آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به افرادی که مخالف افزایش قدرت دفاعی کشور هستند، اظهار داشت: اگر این افراد کمی به شرایط کشور و شرایط بین‌المللی توجه می‌کردند، هیچ‌گاه چراغ سبز به دشمنان نشان نمی‌دادند.

کشورها در جهان امروز به‌دنبال تقویت قدرت دفاعی خود هستند/ ایران مستثنی نیست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دانا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در جمع مداحان اهل بیت اظهار داشت: امروز هر کشوری به دنبال تقویت قدرت دفاعی خودش است و ما هم در این بین مستثنی از سایر کشورها نیستیم.
وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی پیش از این 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند و امروز هم گاهی با تحریم و گاهی با تهدید در مقابل ملت ما صف آرایی کرده اند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: دشمنان نمی‌خواهند که کشور اسلامی ما از توان لازم از جمله توان موشکی برخوردار باشد و ما باید طبق قرآن کریم عمل کنیم و همانطور که قرآن می‌فرماید: "وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة" باید تمام توان دفاعی خودمان را در مقابل دشمن حفظ کنیم.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به افرادی که مخالف افزایش قدرت دفاعی کشور هستند اظهار داشت: اگر این افراد کمی به شرایط کشور و شرایط بین المللی توجه می‌کردند، هیچ گاه چراغ سبز به دشمنان نشان نمی‌دادند.
وی افزود: دشمنان ما با شنیدن اینگونه تعبیرات و حرف‌ها طمع‌ورزی می‌کنند و زیاده‌خواهی‌هایی که دارند بیشتر می‌شود و تنها راهی که ما داریم وحدت، یکپارچگی و همدلی و تقویت قدرت کشور است تا بتوانیم دشمنان را از توطئه و تجاوز نسبت به جمهوری اسلامی ایران مایوس کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.