قدس آنلاین- یزد : رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزدگفت : استان یزد با اجرای ۱۷ هزار هکتار آبیاری تحت فشار قدم مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی برداشته است

رشد ۱۵ درصدی اجرای آبیاری تحت فشار در سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سید جمال سجادی پور رییس این سازمان در مراسم آغاز سال جدید که در نمازخانه این سازمان برگزار شد با اشاره به نام گذاری سال به عنوان " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" و رسالت بخش کشاورزی درراستای اقتصاد مقاومتی گفت در سال گذشته با اجرای 17 هزار هکتار ابیاری تحت فشار در استان قدم مهمی در راستای تحقق این موضوع برداشته ایم.

وی با اشاره به سفر قبل از نوروز یاست جمهور ومصوبات استان گفت: مبلغ  ۹۷۰ میلیارد تومان برای استان اختصاص یافته که ۱۵۵ میلیارد تومان آن مربوط به بخش کشاورزی است که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این مبلغ در بخش آبیاری های نوین هزینه خواهد شد.

سجادی پور به کاهش 60 درصدی بارندگی در استان و کمبود اب شدید در این بخش اشاره کردو گفت: باید با تقویت زیر ساخت ها بر این مشکل استان هم فائق آییم.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گریزی به صادرات محصولات کشاورزی هم زد و افزود: ما در استان کمبود محصولات کشاورزی نداریم و برای اینکه بتوانیم در بازار های جهانی حضور داشته باشیم باید مطابق استاندارهای جهانی تولید کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.