عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان حاضر به مذاکره و مصالحه درباره اقتدار نظامی کشور نیستیم و مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان باید پاسخ گستاخی غربی‌ها را بدهند.

حاضر به مذاکره و مصالحه درباره اقتدار نظامی کشور نیستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به ضرورت تقویت توان دفاعی کشور اظهار داشت: کشوری که در بحث دفاعی و نظامی آمادگی نداشته باشد قطعاً اراده‌ها بر آن کشور تحمیل می‌شود و در هر مذاکره‌ای مجبور است شرایط طرف مقابل را بپذیرد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: اهداف و منافع ما با آمریکا و غرب متفاوت است؛ ایران حامی مقاومت و ملت‌های مستضعف در منطقه است و از سوی دیگر دشمنان به حمایت از تروریسم می‌پردازند، به همین دلیل قابل قبول نیست در این شرایط از تقویت صنایع موشکی و نظامی دست برداریم.

جوکار ادامه داد: توان مناسب نظامی، پشتوانه دیپلماسی موفق است و باید با تمام ظرفیت‌ها و امکانات سامانه‌های دفاعی کشور را تقویت کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: به هیچ عنوان حاضر به مذاکره و مصالحه درباره اقتدار نظامی کشور نیستیم و امیدواریم مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان از حقوق مشروع و قانونی ملت ایران دفاع کنند و پاسخ گستاخی غربی‌ها را بدهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.