رئیس شورای اسلامی شهر ساری با رد برخی شایعات مبنی بر توقف پروژه‌های شهری ساری، گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری متوقف نشده است.

تعداد پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ،علیجان شمشیربند امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ساری با فرمانداری، با اشاره به اینکه هر یک از ما در جایگاه مدیریتی باید به قانون عمل کنیم، اظهار داشت: چنانچه فرمانداری در زمینه اجرایی کردن شعار سال مقام معظم رهبری برنامه‌ای دارد و یا ستادی راه‌اندازی کرده, شورای اسلامی شهر ساری، این آمادگی را دارد تا با ستاد همکاری کند.

وی با بیان اینکه شورای شهر ساری و شهرداری در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری ستادی را تشکیل می‌دهند، افزود: باید از شعار خارج شده و راه اقدام و عمل را در پیش بگیریم.

شمشیربند با اشاره به اینکه دوره چهارم، پایان عمر اعضای شورا و شهردار در این دوره است، گفت: اقداماتی را انجام می‌دهیم تا چنانچه مردم در دور جدید شورا، افراد دیگری را انتخاب کردند این افراد، مسیر راحت‌تری برای توسعه در پیش رو داشته باشند.

تقویت وظیفه نظارتی اعضای شورای شهر ساری

احمد حسین‌زادگان، فرماندار ساری نیز در این نشست  گفت: شورا وظیفه نظارتی بر عهده دارد و عامل نظارتی در بهبود اوضاع موثر است.

وی با تاکید بر رعایت اعتدال‌گرایی و حرکت در مسیر شرح وظایف هر دستگاه و نهاد، افزود: وظایف شوراها مانند هر نهاد دیگری مشخص است.

فرماندار ساری با بیان اینکه در اختلافات، هر دو طرف درگیری، آسیب می‌بینند، گفت: کار ما صیانت از سرمایه‌ها است و از اقداماتی که در مسیر منافع شهرستان باشد دفاع می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.