به تازگی، خبرهایی از تولید Yoga Book آندرویدی لنووا به گوش می رسد.

توسعه ی Yoga لنووا با سیستم عامل آندروید و عمر باتری ۱۵ ساعته

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از techradar، خبرهایی از تولید یک Yoga Book توسط لنووا به گوشی می رسد.

جزییات اندکی نیز از این Yoga Book به صورت غیر رسمی منتشر شده است. به نظر می رسد که سیستم عامل این محصول به جای ویندوز 10، آندروید می باشد.

ظاهرا Yoga Book لنووا یک دستگاه 2 در 1 می باشد که می توان آن را به دستگاه های هیبریدی تبدیل کرد، همان طور که Yoga 900 بوده است.

Yoga 900 قادر است تبدیل به یک لپ تاپ و یا تبلت شود و دارای یک لولا برای خم شدن 360 درجه یی صفحه کلیدش می باشد.

بنا بر گزارشات غیررسمی، این دستگاه 10 اینچی دارای صفحه نمایش فول HD می باشد و از یک پردازنده ی Atom Cherry Trail اینتل بهره می گیرد.

این تبلت – لپ تاپ دارای رم 2 یا 4 گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی 16 و یا 32 گیگابایتی خواهد بود.

پیش بینی شده است که عمر باتری این تبلت – لپ تاپ، 15 ساعت در حالت فعال باشد و همین امر نشان می دهد که این دستگاه هوشمند بسیار مقرون به صرفه باشد.

ضخامت این دستگاه در هنگام بسته بودن، 10 میلی متر است و دارای ابعاد مناسبی برای حمل می باشد.

براساس وعده های داده شده، این دستگاه از امکان شارژ سریع بهره می برد. البته اگر این دستگاه دارای سیستم عامل ویندوز بود، یک لپ تاپ کامل به شمار می آمد. هر چند ممکن است نسخه ی ویندوزی این دستگاه نیز راه اندازی شود، اما هنوز برنامه ی دقیق در خصوص نسخه ی ویندوزی دستگاه مشخص نیست.

قطعا کمپانی لنووا ترسی از نوآوری ندارد. این کمپانی در اوایل سال جاری از مانیتور مدولار ThinkVision خود رونمایی کرد که می توان لوازم جانبی مختلفی را به آن اضافه کرد و آن را به صورت بی سیم و با کمک گوشی های هوشمند شارژ کرد.

 

ترجمه:‌ رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.