فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: طرح‌های کشاورزی و صنعتی خراسان رضوی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی تعریف شوند.

طرح‌های کشاورزی و صنعتی خراسان رضوی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی تعریف شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سردار یعقوب علی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه جشنواره «شبیه یاس» اظهار داشت: مقام معظم رهبری در انتخاب شعار امسال، اقدام و عمل را به عنوان راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح فرموده‌اند و جنبه اجرایی این شعار باید مدنظر تمامی مسئولان قرار بگیرد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه عملکرد مناسبی در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال‌های اخیر صورت نگرفته است بیان کرد: در این زمینه ظرفیت‌های بسیار مناسبی در کشور و استان وجود دارد و باید از تمامی این ظرفیت‌ها در سایه همکاری میان بخش‌های مختلف اجرایی و مردم به نحو بهینه استفاده کرد.
سردار نظری خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف همچون اشتغال، تولید و مصرف ملموس است و نمود دارد و در حقیقت تمامی حوزه معیشتی مردم را دربرمی‌گیرد.
وی گفت: امروز باید حمایت از تولیدکننده داخلی به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار بگیرد زیرا ظرفیت‌های بسار مناسبی در این زمینه در کشور وجود دارد و نیازی به سرمایه گذاری خارجی احساس نمی‌شود.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: علاوه بر این مردم از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی هستند که باید با مصرف کالای داخلی این مهم را تحقق بخشند.
سردار نظری فرهنگ سازی و ایجاد اشتغال از سوی بسیج سازندگی استان را دو طرح مهم سپاه امام رضا(ع) در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: علاوه بر این تلاش می‌کنیم طرح‌های صنعتی و کشاورزی استان را نیز فعال تر از گذشته کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.