مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار یک منزل مسکونی در بلوار بهمن این شهر و بر جای ماندن ۳ کشته و ۱۱ مصدوم و بروز خسارات مالی گسترده در این حادثه خبر داد.

۳ کشته و ۱۱ مصدوم در انفجار منزل مسکونی بلوار بهمن مشهد

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم حسن جعفری در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 5:55 صبح امروز حادثه‌ای مبنی بر انفجار یک منزل مسکونی و تخریب چندین منازل اطراف آن به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان با دریافت این خبر بیش از 20 آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه 7 خودروی عملیات و تجهیزات از 4 ایستگاه به محل حادثه واقع در بلوار بهمن اعزام کرد.
وی گفت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه دریافتند در اثر انفجار منزل مسکونی یک طبقه با مساحت تقریبی 50 متر و سه منزل اطراف آن نیز تخریب شده‌اند و ساکنین آن گرفتار در آوار هستند.
جعفری ضمن اشاره به تخریب 100درصدی کانون انفجار و بین 50 تا 100 درصدی سه منزل اطراف محل حادثه افزود: ماموران آتش‌نشانی با به‌کارگیری تجهیزات لازم ضمن رعایت نکات ایمنی نسبت به رها سازی ساکنین منازل تخریب شده اقدام کردند.
وی ادامه داد: در اثر شدت وقوع این انفجار متاسفانه یک زوج جوان به همراه فرزندشان که از ساکنین یکی از منازل تخریب شده بودند، در زیر آوار جان باختند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره دیگر مصدومان این حادثه ضمن بیان اینکه مالک کانون انفجار که مردی میانسال بود، دچار مصدومیت و سوختگی شده است، تصریح کرد: 10 تن از ساکنین منازل مجاور نیز در این حادثه مصدوم شدند که 5 تن آنها توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان اعزام و دیگر مصدومین در محل مداوا شدند.
وی گفت: شیشه‌های منازل اطراف این ملک به طور تقریبی تا شعاع صد متر و دو خودروی پراید که در کوچه پارک بودند نیز در اثر انفجار تخریب و دچار خسارت شدند.
جعفری ضمن تاکید بر اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: براساس بررسی‌های اولیه کارشناسان احتمال می رود نشت گاز شهری سبب انفجار شده باشد.
به گفته جعفری در ساعت 9 و 15 دقیقه عملیات این حادثه با 3 کشته و 11 مصدوم به پایان رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.