۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 366007

به گفته رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی در هفته گذشته به دلیل بالا رفتن تقاضا، شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار بودیم.

چرا قیمت سکه در هفته گذشته افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، عبادالله محمدولی، اظهار کرد: زمانی که افزایش تقاضا به بازار وارد می‌شود اگر بتوانیم بازار را مدیریت کنیم و عرضه را بالا ببریم، مشکلی نخواهیم داشت ولی در بازار طلا با توجه به افزایش تقاضا و بالا نرفتن عرضه شاهد نوسان قیمت طلا بودیم.
وی افزود: ذائقه مردم در حال تغییر است و به جای خرید سکه کم‌کم به خرید مصنوعات طلا روی می‌آورند تا بتوانند هم از آن ها به عنوان زیورآلات استفاده کنند و هم یک کالای سرمایه‌ای نیز محسوب می‌شود.
محمدولی گفت: مقام معظم رهبری نیز به بحث اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه‌ای داشتند؛ بنابراین دولت باید از تولید حمایت کند. چون ما در بخش هزینه‌ها به شدت نیازمند همکاری دولت هستیم.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی در عین حال بیان کرد:‌ تولید مصنوعات طلا گران تمام می‌شود و اگر از حمایت های دولت در این زمینه بی بهره بمانیم با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.