فیس‌بوک روزگاری محل اصلی به اشتراک‌گذاری لحظات ناب شخصی، تصاویر کودکان و ... بود اما این روزها پست‌های شخصی در این شبکه اجتماعی رو به کاهش گذاشته که این موضوع باعث نگرانی مدیران شده است.

این روزها کاربران مثل قبل به فیس‌بوک سر نمی‌زنند! / زاکربرگ نگران است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین، چهره اندیشناک زاکر برگ و مدیران زیردستش دیدنی است که با خواندن گزارش‌های جدید آماری در The Informatio و Bloomberg بیش‌ازپیش نگران شده‌اند.

البته این بدان معنا نیست که لشگر 1 میلیاردی فیس‌بوکی‌ها کلاً با این شبکه قهر کرده‌اند اما ظاهراً کاربران اپلیکیشن‌های راحت‌تر و ساده‌تری را به‌جای فیس‌بوک برای به اشتراک‌گذاری پیداکرده و به آن انس پیداکرده‌اند.

اسنپ چت، واتس اپ (که متعلق به خود فیس‌بوک است) و یا تلگرام و ... آلترناتیوهایی هستند که باعث شده تا کاربران از فیس‌بوک روی‌گردان شوند.

طبق آمار جدید 15 درصد از کاربران فعال فیس‌بوک مانند گذشته پست نمی‌گذارند و اخیراً نیز 39 درصد به‌صورت هفتگی اعلام کرده‌اند که در فیس‌بوک مانند سابق فعالیت ندارند.

فیس‌بوک نیز با افزودن ویژگی‌های جدید مانند On This Day و یا News Feed سعی کرده کاربران را نگه دارد اما درمجموع کارشناسان معتقدند روزهای افول فیس‌بوک به‌سرعت نزدیک می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.