به گزارش قدس آنلاین از تویسرکان ؛ سعید حسینی، مدیر کمیته امداد این شهرستان با اعلام مطلب فوق افزود: برای ۳۷۳ فقره وام‌های خوداشتغالی مبلغ ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

پرداخت وام خود اشتغالی به ۳۷۳ مددجوی کمیته امداد تویسرکان

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی در کشور و احیای توانمندی‌های درون‌زا، تقویت اعتماد به نفس و پرورش استعدادهای مددجویان زیر پوشش در خصوص خوداتکایی، اقدام به پرداخت این وام‌های خوداشتغالی در سال گذشته کرده است.
وی تصریح کرد: این وام‌ها در رشته‌هایی همچون شیلات، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شده است.
حسینی افزود: برای توسعه پایدار این طرح‌ها، کمیته امداد اقدام به اجرای دوره‌های آموزشی در قبل و پس از اجرای این طرح می‌کند که در طول سال گذشته یک‎هزار و 155 نفر با مبلغ یک‎میلیارد و 485 میلیون ریال هزینه در این دوره‌های آموزشی پرداخت شده است.
وی تأکید کرد: طرح‌های اجرا شده تا پنج سال زیر نظر ناظران این نهاد بوده و از حمایت‌های مادی و معنوی در این مدت برخوردار است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تویسرکان در پایان گفت: پرداخت وام خوداشتغالی در سال گذشته با توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی کمیته امداد در زمینه پرورش استعدادهای مددجویان زیر پوشش انجام شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.