قدس آنلاین- اراک: فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: آموزش ماموران پليس نخستين عامل ايجاد و تضمين اثر بخشي است كه اگر به درستي اجرا شود، مبناي عيني ‌تري براي برنامه‌ريزي ساير فعاليت ها ايجاد مي شود

آموزش ماموران پليس نخستين عامل ايجاد و تضمين اثربخشي است

به گزارش روز شنبه پايگاه خبري پليس، سرهنگ كيومرث عزيزي در نشست كارشناسي قرارگاه جهادي آموزش فرماندهي انتظامي استان مركزي در اراك افزود: با توجه به نقش و تاثير آموزش به عنوان مبنايي براي ارزيابي و تصميم‌گيري در زمينه‌هاي مختلف، مسئوليت هاي پليس بايد با نيازسنجي و نگاه كارشناسي در فرآيند بهسازي آموزش ها در حوزه ماموريت هاي انتظامي صورت گيرد. وي بيان كرد: رشد و تعالي هر سازماني در گرو به كارگيري صحيح منابع انساني است كه قرارگاه جهادي و صيانتي پليس با اين رويكرد پايه ريزي شده و بايد در روند برنامه هاي اجرايي اين قرارگاه، دانش افزايي و مهارت افزايي كاركنان به خوبي موردتوجه قرار گيرد و و در ماموريت ها تجلي يابد.

فرمانده انتظامي استان مركزي، با تاكيد بر ضرورت بازخوردگيري در امور آموزشي ارائه شده به كاركنان گفت: آموزش نوعي سرمايه‌گذاري مفيد و عامل كليدي در توسعه محسوب مي شود كه اگر به درستي و شايستگي برنامه‌ريزي و اجرا شود، در اجراي ماموريت ها بازده مفيدي خواهد داشت.

سرهنگ عزيزي اضافه كرد: احصاء‌ نقاط ضعف و قوت، ارائه راهكارهاي كاربردي و توجه ويژه در نظارت هاي تخصصي و هدفمند در حوزه آموزش كاركنان انتظامي امري ضروري است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وي گفت: با توجه به تحولات اجتماعي در جوامع امروزي و ‌گستردگي و تنوع ماموريت هاي پليس، آموزش ها براساس نيازهاي واقعي و ضرورت هاي تخصصي مشاغل كاركنان در حوزه هاي مختلف ماموريتي آشكارسازي و برنامه ريزي شود. آموزش كاركنان انتظامي يكي از سياست ها و برنامه هاي اولويت دار در ستاد فرماندهي انتظامي استان مركزي در سال ۹۵ است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.