۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 366883

رئیس مركز پیش بینی اداره كل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های باران تا اواخر هفته جاری به صورت متناوب در مناطق مختلف این استان ادامه دارد.

پیش بینی تداوم بارش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قاینی پور در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش باران از عصر دیروز 21 فروردین در 10 شهرستان خراسان رضوی آغاز شده كه به صورت متناوب، رگباری و پراكنده ادامه خواهد داشت.
وی بیشترین میزان بارش را در این مدت مربوط به قوچان با 22 میلیمتر اعلام و بیان كرد: میزان بارش در مشهد نیز از دیشب تاكنون دو میلیمتر بوده است.
رئیس مركز پیش بینی اداره كل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: تا روزهای پایانی هفته جاری بارشها بیشتر در نیمه غربی و شمالی استان ادامه خواهد داشت و در روز جمعه و روزهای ابتدایی هفته آتی تمام استان را در برمی گیرد.
وی همچنین با اشاره به روند افزایشی دما از فردا در مناطق مختلف خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد در روزهای پایانی هفته جاری به بیش از 20 درجه خواهد رسید.
وی بیشینه دمای امروز هوای مشهد را نیز 15 درجه ذكر كرد. همچنین قوچان با دمای هفت درجه و محولات با دمای 29 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.