نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: رئیس ‌جمهور و وزیر خارجه اگر نسبت به برجام حرفی نمی‌زنند لااقل نسبت به یاوه‌گویی‌های جان‌کری و مقامات آمریکایی پاسخ دهند.

روحانی و ظریف نسبت به یاوه‌گویی‌های جان‌کری و آمریکایی‌ها پاسخ دهند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی نمایند مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز بهارستان‌نشینان در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رجب، گفت: به وزارت‌ آموزش و پرورش درباره حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریس و ثابت تذکر می‌دهم.
وی افزود: معلمان حق‌التدریس آموزش و پرورش متاسفانه از اول مهرماه تاکنون نزدیک به 7 ماه است که حق‌الزحمه‌شان را دریافت نکرده‌اند.
نقوی‌حسینی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش متاسفانه در این زمینه اقدامی نکرده و من پیام همه معلمان حق‌التدریس را می‌رسانم و به وزیر آموزش و پرورش تذکر می‌دهم که نسبت به پرداخت حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریسی اقدام کند و بدهی 7 ماهه‌شان را بدون تبلیغات در صدا و سیما پرداخت کند.
نماینده ورامین در بخش دیگری از سخنانش در تذکری به وزیر خارجه و رئیس جمهور گفت: به وزیر خارجه و رئیس جمهور نسبت به نحوه اجرای برجام تذکر می‌دهم؛ ما تعهداتمان را نقد انجام دادیم و مطابق گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای امنیت و شورای حکام، جمهوری اسلامی ایران فراتر از تعهداتش عمل کرده است.
وی تاکید کرد: ما وعده‌های نقد را عمل کردیم اما دشمن وعده‌های نسیه‌اش را عمل نمی‌کند، این روند به نفع منافع ملی کشور نیست و انتظار این است که رئیس جمهور و وزیر خارجه اگر نسبت به برجام حرفی نمی‌زنند لااقل نسبت به یاوه‌گویی‌های جان‌کری و مقامات آمریکایی پاسخ دهند.
نقوی‌حسینی در ادامه اظهار داشت: به دولت نسبت به معطل‌ماندن پروژه‌های عمرانی تذکر می‌دهم و انتظار داریم که دولت در سال جاری این پروژه‌ها را فعال کند.
نماینده ورامین در پایان خاطر نشان کرد: بحران بیکاری امروز معضل بزرگی است و واقعا بیکاری خانواده‌ها را اذیت می‌کند، ما منتظر برنامه‌های دولت برای رفع بحران بیکاری هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.