حاج رجب محمدزاده، نانوای بسیجی سال ۱۳۶۶ در منطقه حور عراق بر اثر اصابت خمپاره صورت خود را از دست داد و امروز با ۷۰ درصد جانبازی در هیاهوی شهر به فراموشی سپرده شده است.

 دیدار با رهبری را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، قصه بابا رجب و تنهایی‌هایش همچنان ادامه دارد، جانباز 75 درصد مشهدی که سال‌ها تنها آرزویش دیدار با مقام معظم رهبری بود و پس از پیگیری‌های متعدد از سوی رسانه‌ها موفق شد در نوروز 94 با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشد و به آرزوی دیرینه خود برسد.
اما امروز تنهایی‌های بابا رجب همچنان ادامه دارد و مسئولان او را با مشکلاتش تنها گذاشته‌اند. حاج رجب محمدزاده نانوای بسیجی سال 1366در منطقه حور عراق بر اثر اصابت خمپاره صورت خود را از دست داد و امروز با 70درصد جانبازی در هیاهوی شهر به فراموشی سپرده شده است. ما امروز دوباره به سراغ بابا رجب رفتیم تا از وضعیت جسمی و روحی و شرایط زندگیش مجدداً باخبر شویم.
فرزند بابارجب در این زمینه گفت: دیدار با مقام معظم رهبری در روحیه بابا رجب تاثیر زیادی داشت و ما هیچ‌وقت آن روز را فراموش نمی‌کنیم.
وی افزود: متاسفانه با وجود اینکه مسئولان زیادی از شرایط زندگی بابا رجب با خبر شدند، اما هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت جسمی و مادی پدرم نشد، هنوز پدر من با شرایط سخت جسمانی‌ای که دارد، مستاجر است و هیچ اقدامی برای تهیه مسکن با وجود وعده‌هایی که داده شد، صورت نگرفته است.
محمدزاده عنوان کرد: پدرم به دلیل شرایط صورتش، دهانش زخمی و عفونی شده است. قبل از عید نوروز وضعیت نامساعد و نگران‌کننده‌ای داشت و با توجه به اینکه پزشکان در جریان وضعیت بابا رجب نیستند، بدون رسیدگی مناسب از کنارش رد می‌شوند.
فرزند بابا رجب اظهار داشت: با وجود تلاش‌هایی که رسانه‌ها داشتند، اما از نظر جسمی و وضعیت مسکن شرایط پدرم تغییری نکرده است. در عین حال نگاه مردم نسبت به بابا رجب بسیار تغییر کرده است. مردم در گذشته به چشم یک بیمار به او می‌نگریستند و اکنون با شناختی که از او پیدا کرده‌اند، می‌دانند که یک جانباز است و این برای بابا بسیار ارزش دارد.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه بعد از مدتی که همه به‌دنبال بابا رجب بودند، حالا او را به حال خود رها کرده‌اند و هیچ‌کس سراغی از وضعیت بابا نمی‌گیرد.

رجب محمدزاده

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.