به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ مهرداد نادری فر، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری که در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: نادیده گرفتن نقش مردم در بسته پیشنهادی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقص این طرح است که باید رفع شود.

نقش مردم در بسته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد

وی طرح تهیه شده پیشنهادی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را طرح خوبی دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از بند‌های موجود در این طرح تکرار مکررات است که توسط دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان افزود: باید دید وسیع و رویکرد جدید‌تر با نظرات اصلاحی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان نیز در این جلسه بیان کرد: در راستای بند چهارم سیاست‌های کلی اتخاد راهکار‌های پیشگیرانه برنامه 6 ساعته آموزش پیشگیری در نیرو‌های مسلح به صورت عملیاتی برگزار خواهد شد.
هادی قزوینه‌ای در ادامه گفت: برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در بین خانواده‌ها نیز برنامه‌ریزی شده که اجرایی می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه در خصوص پاکسازی محیط مدارس، دانشگاه‌ها و پارک‌ها از مواد مخدر مشکل خاصی نداریم، بیان کرد: در برخی مدارس حاشیه شهر نیز به صورت مستمر حضور یافته و برنامه‌هایی داریم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان یادآور شد: دانشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی و نظارت بر خوابگاه‌ها داشته باشند چراکه مسئولیت نظارت بر محیط خوابگاه‌ها به عهده دانشگاه‌هاست.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.