رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران گفت: مراسم «جشن یاری » ویژه کمک به کودکان سرطانی با جمع آوری قلک‌های کمک‌های دانش‌آموزان شهر تهران برگزار شد.

برگزاری «جشن یاری» ویژه کمک به کودکان سرطانی در مدارس شهر تهران

به گزارش قدس آنلاین،محمدرضا مهدلو رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در گفت‌‌وگو با فارس، در خصوص برگزاری جشن یاری ویژه کودکان سرطانی، اظهار داشت: جشن یاری ویژه کمک به کودکان سرطانی نوزاد تا 16 سال، دو سالی است که بر اساس تفاهم‌نامه سازمان دانش‌آموزی کشور با مؤسسه محک در تهران انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به مأموریت سازمان دانش‌آموزی و در جهت نیکوکاری و کمک به هم‌نوع در این طرح سهیم شدیم و دانش‌آموزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مؤسسه اهدا کردند.
مهدلو افزود: در هر منطقه آموزش و پرورش شهر تهران، قلک‌های کمک توسط مؤسسه محک بین دانش‌آموزان توزیع شد و دانش‌آموزان کمک خود را در آن ریختند که روز چهارشنبه هفته گذشته مراسم جمع‌آوری این قلک‌ها پس از 6 ماه برنامه‌ریزی به صورت نمادین برگزار شد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران خاطرنشان کرد: در شهر تهران این جشن به صورت پایلوت در مدرسه‌ای در منطقه 2 انجام شد، اما همه مدارس متقاضی شرکت در این کمک قلک‌های دانش‌آموزان خود را به مؤسسه محک هدیه کردند و در هر منطقه نیز یک مدرسه به صورت پایلوت برگزارکننده این مراسم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.