۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 368497

قدس آنلاین – يزد: فرمانده انتظامي شهرستان اشکذرگفت : سارق حرفه اي که با هويت جعلي در زندان يزد به سر مي¬برد توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان اشکذر شناسايي و به ۵۰ فقره سرقت و زورگيري در شهر¬هاي يزد، ملارد و فرديس اعتراف کرد.

اثرانگشت راز ۵۰ فقره سرقت را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سرهنگ "حسين ثقفي اظهارداشت : چندي پيش بود که خبر سرقت از يک منزل در اين شهرستان دريافت شد و کارآگاهان پليس آگاهي اشکذر به محل سرقت مراجعه و به بررسي صحنه و انگشت نگاري از وسايل منزل پرداختند.

وی افزود: ماموران پليس پس از اخذ استعلام در خصوص اثرانگشت به دست آمده به اين نتيجه رسيدند که سارق اين منزل به جرم سرقت توسط پليس يزد دستگير و روانه زندان شده است.

ثقفي ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي و انتقال متهم از ندامتگاه مرکزي يزد به اين شهرستان گفت: متهم در بازجويي هاي ماموران پليس آگاهي به سرقت در اين شهرستان اعتراف کرد اما ماموران پليس به بازجويي هاي فني و پليسي خود ادامه دادند.

وي، تصریح کرد: سارق که در برابر کارآگاهان زبده و با تجربه پليس قرار گرفته بود به ناچار لب به اعتراف گشود و به هويت اصلي خود و اعمال مجرمانه در شهرهاي ملارد و فرديس استان البرز نيز اعتراف کرد.

سرهنگ ثقفي با بيان اينکه متهم دستگير شده از تبهکاران سابقه دار و تحت تعقيب پليس البرز بوده خاطر نشان کرد: اين سارق 29 ساله که "پوريا" نام دارد و از تبهکاران سابقه دار نيز مي­باشد خود را با هويت جعلي "شهاب" معرفي کرده بود.

وي، خاطرنشان ساخت : متهم در بازجويي هاي پليس آگاهي اشکذر به 50 فقره سرقت، زورگيري در شهر هاي يزد، ملارد، فرديس و اشکذر و همچنين فرار از دست ماموران پليس اعتراف و با هماهنگي قاضي پرونده به آگاهي البرز تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر در پايان تصريح کرد: همکاري شهروندان با پليس و اعلام موارد مشکوک به مرکز فوريت هاي پليسي 110، مي تواند زمينه ساز پيشگيري از بروز جرم و همچنين دستگيري مجرمان و تبهکاران حرفه اي باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.