مديرعامل آب وفاضلاب شهري استان لرستان از كمك رساني به سيل زدگان با انتقال هشت هزار۵۰۰متر مكعب آب آشاميدني به شهرستان پلدختر خبر داد.

انتقال هشت هزارو ۵۰۰ متر مكعب آب براي كمك رساني به سيل زدگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حميدرضا كرم وند روز پنجشنبه در گفت و گوبا خبرنگار گفت: با توجه به شدت بارندگي چند روز اخيردر استان و طغيان رودخانه كشكان و قطع شدن خط اصلي انتقال آب به شهرستان پلدختر، انتقال آب ذخيره شده در دستور كار قرار گرفته است.
وي با بيان اينكه ستاد حوادث بحران آب با پيش بيني صحيح و اقدام به موقع و كمك رساني به مردم اين شهرستان، گفت: ستاد مديريت بحران و حوادث آب استان ، با توجه به معبر سيلاب از شهرستان پلدختر، مقدار هشت هزارو500 متر مكعب آب ذخيره شده در مخازن را براي كمك رساني به مردم اين شهرستان انتقال داده است.
مديرعامل آب وفاضلاب شهري استان لرستان ادامه داد: ستاد بحران آب استان لرستان با اعزام اكيپ به شهرستان پلدختر و پخش كردن آب آشاميدني بسته بندي شده به كمك مردم اين شهرستان،توانست نبود آب قطع شده را در اين منطقه جبران كند.
كرم وند در پايان ادامه داد: در حادثه ميدان امام خرم آباد و با حضور به موقع مسئولان آبفا و مستقر نمودن دستگاه پمپاژ، كمك رساني كرده و موفق به تخليه آب شده اند،

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.