مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با اشاره به حركت اولين قطار گردشگري مشاهير در اين استان گفت: بر اساس اظهارات مسافران اين قطار و هم چنين با توجه به فرم هاي نظر سنجي، شاهد رضايت صد درصدي مسافران اين قطار گردشگري بوديم.

رضايت ۱۰۰ درصدي گردشگران از اولين قطار گردشگري مشاهير خراسان رضوي
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، حسين زارع صفت با اعلام اين خبر افزود: قطار گردشگري مشاهير خراسان رضوي روز گذشته 25 فروردين ماه به مناسبت روز ملي عطار با بيش از يك صدر مسافر و گردشگري و جمعي از هنرمندان، اساتيد دانشگاه، خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه و نيز تعدايد زا مديران و كارشناسان بخش دولتي و خصوصي حوزه گردشگري از مشهد مقدس به مقصد نيشابور حركت كرد.
وي افزود: اين قطار ساعت 8 صبح روز گذشته از مشهد حركت و در ساعت 9:40 دقيقه صبح به ايستگاه نيشابور رسدي و در ايستگاه نيشابور مورد استقبال معاون استاندار و فرماندار نيشابور، شهردار، منتخب مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران و مسئولان محلي در اين شهرستان قرار گرفت.
وي گفت: مسافران اين قطار بعد از استقبال گرم توسط مسئولان محلي به دهكده چوبي رفتند و بعد از بازديد از اين دهكده زيبا به بازديد از محوطه باستاني شادياخ رفتند و بعد از ان نيز با حضور در آرامگاه خيام به مقام اين شاعر و رياضي دان بلند آوازه ايران زمين اداي احترام كردند.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع سدتي و گردشگري خراسان رضوي ادامه داد: مسافران اولين قطار گردشگري مشاهير خراسان رضوي سپس به زيارت امامزاده ابراهيم و امامزاده محمد محروق در مجاورت آرامگاه خيام رفته و بعد از زيارت و اقامه نماز براي شركت در مراسم گلباران آرامگاه عطار به سمت مقبره اين شاعر و عارف بزرگ حركت كردند.
زارع صفت ادامه داد: در حالي كه از صبح روز گذشته همايش علمي – پژوهشي عطار نيز با حضور مهمانان ملي و استاني و نيز شخصيت هاي داخلي و خارجي در فرهنگ سراي سيمرغ نيشابور برگزار شد، مهمانان اين همايش به همراه گردشگران و مسافران اولين قطار گردشگري مشاهير خراسان رضوي در مراسم ويژه گلباران آرامگاه عطار شركت كردند.
بازديد از مزار كمال الملك، بازديد از منطقه زيباي بوژان، بازديد از كاروان سراي شاه عباسي و موزه حيات وحش و حضو در مراسم اختتاميه مراسم بزرگداشت روز ملي عطار در محل آرامگاه اين شاعر و عارف بزرگ كه با اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري همراه بود نيز از ديگر برنامه هاي سفر يك روزه تور گردشگري مشاهير خراسان رضوي به نيشابور بود.
اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: بر اساس اظهارات مسافران و گردشگران اولين قطار گردشگري مشاهير خراسان رضوي و نيز بر اساس فرم هاي نظر سنجي، تمامي مسافران اين قطار از كيفيت برگزاري اين تور كه براي اولين بار در استان انجام شده است رضايت كامل داشتند كه اين موضوع ما را در تداوم برگزاري اين گونه تورها ترغيب خواهد كرد.
وي خاطر نشان كرد: اولين قطار گردشگري مشاهير خراسان رضوي، با همكاري انجمن صنفي دفاتر خدمات گردشگري استان وبا هدف معرفي مشاهير خراسان رضوي برگزار و بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده در روز 25 ارديبشهت روز ملي فردوسي و 28 ارديبشهت روز ملي خيام نيز شاهد برگزاري تور مشاهير خواهيم بود كه جزئيات آن متعاقبا طلاع رساني خواهد شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.