۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 368725

نماینده منتخب مردم تهران برای مجلس دهم شورای اسلامی گفت: کمبودهای موجود در شأن مردم انقلابی ما و از همه مهم‌تر در شأن نظام ما نیست.

دولتی که به تعهداتش عمل نکند باید استعفا دهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علی نوبخت حقیقی شب گذشته در سالن همایش‌های هلال احمر رشت، اظهار داشت: من اگر بتوانم حتی به یک نفر رشت و گیلانی خدمت کنم برایم باعث افتخار است چون بنده یک رشتی هستم و حتی صحبت کردن به‌زبان گیلکی برای من افتخار است.
منتخب مردم تهران، با اشاره به کمبود امکانات و محدودیت‌ها در کشور اظهار کرد: آسیب‌هایی در این بین به آحاد ملت ایران وارد شد که در شأن مردم انقلابی ما نیست و از همه مهم‌تر در شأن نظام ما نیست.
وی با بیان "من بنای همکاری خود را با دولت تدبیر و امید به این شرط گذاشتم که بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی باید پناهگاه و مأمن مردم ما باشند" افزود: اگر دولتی نتوانست به تعهدات خود عمل کند باید استعفا دهد و اینجاست که مسأله استعفا معنی پیدا می‌کند.
نوبخت با تشبیه طرح نظام سلامت به گلستان گفت: نظام سلامت گلستانی است که نظام تقدیم به ملت کرده ولی این گلستان دارای علف‌های هرز است و نیاز به ترمیم و اصلاح دارد و این در حال تکمیل شدن است لذا همشهریان، کارگران و تمامی اقشاری که به بیمارستان‌های دولتی می‌روند بایستی با خیال راحت به آن مراجعه کنند.
منتخب مردم تهران مسأله امنیت، سلامت و تعلیم و تربیت را از مهم‌ترین مسائل یک کشور دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اقتصاد مقاومتی فرصت خوبی برای جهت دادن این سه مهم وجود دارد.
وی با بیان اینکه مجلس در رأس امور است، افزود: ضرورت پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی را از وظایف خود در مجلس می‌دانم.
نوبخت تصریح کرد: با توجه به اقتصاد مقاومتی و تأکید رهبر معظم انقلاب به بحث اقدام و عمل باید دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم تا نیازهای جامعه را برطرف کنیم.
بعلی نوبخت حقیقی متولد رشت و پزشک عمومی است؛ وی برادر محمدباقر نوبخت حقیقی، معاون رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت یازدهم است که در انتخابات هفتم اسفند در لیست امید تهران جای گرفت و توانست به‌عنوان منتخب مردم تهران مجوز ورود به مجلس شورای اسلامی را بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    مادر عروس هم حرف زد جناب شاید حقیقی دولت قبل چه مقدار از تعهدات خودش رو عمل کرد که شما جرات نداشتی در مورد استعفاش جیک بزنی حالا زبون در اوردی
  • محمد IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    تازه رسیده نمی داند یک من آرد چقدر نان دارد حافظ ما گوید که عشق اوا نمود آسان ولی افتاد مشکل ها
  • گیلانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    درود بر تمامی کسانی که دغدغه حقوق مردم را دارند و همه بدانند که استان گیلان قبل و بعد از انقلاب همیشه مورد بی مهری بوده است شما به بودجه های اختصاص یافته به این استان توجه کنید استانی با این همه مرز ابی چند بندر فعال دارد؟ چند کشتی دارد ؟ چند خط کشتی رانی دارد ؟ رودخانه هایش چه وضعی دارند؟ شهرهایی که میتوانند با زیباترین شهرهای اروپایی برابری کنند چه حالی دارند؟و.... و نهایتا بررسی کنید که تعداد گیلانیان تحصیل کرده و شاغل در برترین مشاغل تخصصی در اروپا و امریکا و کانادا چند نفر است؟ اما گیلان و گیلانی مظلومانه سکوت کرده و میکند
  • ايراني IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    سخني هم از مادر عروس
  • سلیمان IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    دولت قبل ازاین کارها زیاد کرد مگر استعفا داد
  • سعید IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    اقا یادتون نیست که در دولت قبل فرمودند نفت را به سفره مردم می اوریم و بعد ان را با بی شرمی تکذیب کردند این عربده های شما کجا بود زبانتان را گربه حورده بود یا با امدن اقای روحانی زبان شما هم باز شده شب بخیر اقا
  • هموطن IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    اول مفسدها،متظاهرها،جیره خوارها،تنبلها،بی تفاوتها،ترسوها،خودکامه ها،غارتگرها،انتصابیهاوبی لیاقتها بایدعلاوه براستعفا محاکمه علنی شوند
  • محسن121 IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    به امید روزی که همه مسئولین محترم نظام خدمت کردن به مردم را سرلوحه اعمال خود بدانند .