سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از پیروزی مقابل استقلال در دربی گفت: دربی بسیار عالی بود و فضای بی نظیری را در این مسابقه شاهد بودیم اما نباید بخاطر این برد جوگیر شویم.

جمله عجیب برانکو پس از زدن چهار گل به استقلال

به گزارش قدس آنلاین،‌ برانکو ایوانکوویچ بعد از برد پرسپولیس در دربی ۸۲ پایتخت گفت:نیازی نیست که بگویم چقدر خوشحال هستیم بعد از این برد. شادی بالاتر از این وجود ندارد. دربی بسیار عالی بود. همه چیز در این مسابقه عالی بود. فضا هم بی نظیر بود. خوشحالیم که توانستیم این همه هوادارا را خوشحال کنیم.

وی در ادامه افزود: فکر می کنم مردم هرگز چنین مسابقه ای با این همه تماشاگر با این کیفیت را به خاطر نداشته باشند. باید به بازیکنانم تبریک بگویم که اسیر فضای ایجاد شده نشدند و استحقاق برد را داشتند. دربی بازی ای است که بازیکنان برنده را تعیین می کنند و واقعا بابت این برد به  آنها تبریک می گویم.

برانکو خاطرنشان کرد: الان به رده ای رسیدیم که استحقاقش را داشتیم اما اگر قهرمانی را به تماشاگران هدیه نکنیم، هیچ کاری نکرده ایم. بنابراین باید حداکثر تمرکز را داشته باشیم. این برد نباید ما را جوگیر کند که بازی های باقیمانده را دست کم بگیریم. چهار بازی دیگر باقی مانده است که همه سخت هستند. بازیکنانم هم واقف هستند که باید این بازیهای سخت را با پیروزی به پایان ببریم.

وی افزود: کسانی که در این برد سهم دارند بازیکنان هستند که باید از آنها تشکر می کنم. خوشحالم که تمام توانشان را برای این بازی به کار بستند. این برد استحقاق آنها بود.

برانکو در مورد خراب شدن پنالتی های این تیم نیز گفت: تقصیر من بود که از قبل مهدی را تعیین نکرده بودم برای زدن ضربه پنالتی که به دنبال آن سوء تفاهم بوجود آمد. طارمی در ۱۵ روز اخیر هر روز تمرین پنالتی می کند و طبیعی است که همچنان یکی از پنالتی زنی های ما خواهد بود. با این حال رحمتی خیلی خوب کار کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که فکر می کردید با این نتیجه دربی را ببرید گفت: من هیچ وقت به این فکر نمی کنم که با چه تعداد گل بازی را ببریم بلکه فکر می کنم که باید بازی را ببریم. حالا با یک گل و یا چهار گل. امروز ما رقیبی را بردیم که هفته ها صدرنشین بود و تیم عالی است. هیچکس نمی تواند پیش بینی کند که چه اتفاقاتی در دربی رخ خواهد داد. من به تیمم اطمینان داشتم و بازیکنان هم به عملکرد خودشان اعتماد داشتند.

برانکو از اظهار نظر در مورد قضاوت این دیدار خودداری کرد و گفت: نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم چون هر کسی ممکن است اشتباهاتی داشته باشد.

وی در مورد قول قهرمانی به هواداران گفت: هیچ وقت قول قهرمانی نمی دهم. هفته ها پیش که ما در انتهای جدول بودیم بعد از بازی با ذوب آهن گفتم که ما برای قهرمانی تلاش می کنیم. الان هم همین را می گویم که تمام تلاشمان را می کنیم که قهرمان شویم. هنوز چهار بازی سخت باقی مانده و ما شانس قهرمانی داریم اما نمی توانیم بگوییم قهرمان می شویم.

برانکو ادامه داد: فرمول رسیدن به قهرمانی خیلی ساده است. باید همه بازیها را ببریم تا قهرمان شویم چون الان صدر جدول هستیم. با این حال همه تیم ها مقابل پرسپولیس بسیار خوب و با انگیزه کار می‌کنند و این کار ما را سخت می کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: منتقد همیشه هست. در همه جای دنیا این انتقادات وجود دارد اما مهم این است که ما بتوانیم بازیهایمان را با پیروزی پشت سربگذاریم.

برانکو در مورد نقش روحی و انگیزه ای درگذشت هادی نوروزی روی عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: مرگ هادی نوروزی یک شوک بزرگ به پرسپولیس بود که مدتها طول کشید تا به حالت عادی برگردیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا دینی که هادی و خانواده اش برگردن ما دارند را ادا کنیم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال عصر امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن تیم پرسپولیس با حساب ۴ بر ۲ رقیب دیرین خود را شکست داد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.