قدس آنلاین=شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ تقدیم شهدای مدافع حرم و جنگیدن با بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در کشورهای حاشیه از سیاست‌ها و تدابیر ارتش و نظام اسلامی برای پیشگیری از کشیدن جنگ به شهرهای کشور است .

راه‌اندازی سایت موشکی در چهارمحال و بختیاری 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده گردان شنوک پایگاه چهارم رزمی هوا نیروز اصفهان گفت: امسال یک سایت موشکی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می‌شود.

سرهنگ خلبان سعادت شیخی گفت: با توجه مرکزیت ارتش استان اصفهان درکشور، در چهارمحال و بختیاری مرکز ارتشی خاصی وجود ندارد.

شیخی افزود: برنامه راهبردی ارتش با هدف دفاع از حریم امنیتی هوایی چهارمحال و بختیاری واستان‌های همجوار، ایجاد یک سایت موشکی در چهارمحال وبختیاری است.

وی با اشاره به اینکه این سایت موشکی امسال در این استان راه اندازی می‌شود، تصریح کرد: تقدیم شهدای مدافع حرم و جنگیدن با بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در کشورهای حاشیه از سیاست‌ها و تدابیر ارتش و نظام اسلامی برای پیشگیری از کشیدن جنگ به شهرهای کشور است .

وی همراهی ارتش جمهوری اسلامی با سپاه پاسداران در پاک‌سازی و بازسازی مناطق جنگ دوران دفاع مقدس و همدلی با نیروی انتظامی، وزارت دفاع نیروهای مسلح ، و مرزبان‌های رشید را از دیگر توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی برشمرد.

شیخی در پایان افزود:پیوستن ارتش به ملت و تلاش در پیروزی انقلاب اسلامی، سرکوب گروهک‌های معاند نظام بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی و ایثار جوانان ارتشی در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم حدود 50هزار شهید در آن دوران از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.