۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 369125

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بین دو نیمه بازی با استقلال صحبت‌هایی انجام داد که بازیکنان تیمش را برای گلزنی بیشتر تحریک کرد.

برانکو در رختکن به بازیکنان پرسپولیس چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، ترکیب تهاجمی قرمزها و اعلام زودهنگام آن نیز خبر از همین اعتماد به نفس می داد؛ دربی بزرگی که ایوانکوویچ آن را با استراتزی همه یا هیچ آغاز کرد.
 


نکته جالب درباره برانکو ،توپ و تشر و جدیت او در بین دو نیمه بود. درحالی که پرسپولیسی ها با کمی تنش ، ناشی از درگیری رحمتی با محسن مسلمان وارد رختکن شده و البته از نتیجه 2-0 بسیار خوشحال بودند ، برانکو به سرعت همه حواس را متوجه خود کرد و گفت : 2-0 خطرناک ترین نتیجه فوتبال است و ما باید گل سوم را در سریع ترین زمان ممکن بزنیم . به هیچ وجه از این نتیجه خوشحال نباشید چون استقلال با یک گل می تواند بازی را برگرداند . پس وقتی به زمین برمی گردید ، وظیفه اول شما گلزنی باشد . ما گل سوم را می خواهیم .
 


پرسپولیس با همین تاکتیک نیمه دوم را آغاز کرد و به گل سوم و چهارم رسید . اگرچه آبی ها نیر در نیمه دوم دو گل به ثمر رساندند تا این دربی پرهیجان تر دنبال شود . نکته جالب جشن بازیکنان در تمجید از سرمربی تیم بود . آنها مثل بازی ملوان ، برانکو را این بار در زمین چمن گیرانداختند و او را به آسمان پرتاب کردند ؛ کاری که نشان از محبوبیت این مربی کروات رد میان بازیکنان نیر دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    1 0
    دقیقا همینطوره نتیجه دو بر صفر شاید خطرناک تر از یک بر صفر نباشه ولی از بابت غروری ک ایجاد میکنه میتونه بسیار خطرناک باشه اتفاقا دیروز من هم دقیقا همین استرس رو داشتم که بقیه تعجب میکردن