دبیر ستاد مردمی میلاد امام جواد(ع) گفت: بارگاه منور رضوی در شب میلاد فرزند گرامی حضرت ثامن‌الائمه(۰ع)، حضرت جوادالائمه(ع) گلباران می‌شود.

حرم مطهر رضوی در شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع) گلباران می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رجب‌پور صبح امروز در نشستی‌خبری در محل مسجد جواد الائمه(ع) میدان شهدای مشهد اظهار داشت: برنامه نورافشانی، توزیع چندین هزار گل و شیرینی و شربت و سربندهای منقش به نام حضرت امام جواد(ع)، مداحی، اجرای برنامه‌های شاد معنوی، تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافعین حرم با حضور هیئات مذهبی، مردم و مسئولان مشهد برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: 30دستگاه اتوبوس از شعب هیئت جوادالائمه(ع) در حاشیه شهر مشهد از مهرآباد، سیس آباد، جاهدشهر و عباس آباد حضور دارند که با همکاری اعضاء حدود 30 هیئت و تشکل مردمی مراسم باشکوهی را رقم خواهند زد.
رجب‌پور خاطرنشان کرد: جریان‌سازی و فضاسازی شهری در قالب اکران شهری، توزیع پوستر در تشکل‌های فرهنگی و هیئات سراسر شهر مشهد، ارسال پیامک انبوه، زیرنویس تلویزیون، اعلام در نماز جمعه، صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به حضور میهمانان ویژه از سراسر کشور اعم از 300 زیارت اولی از یزد، 22 زوج جوان از استان کرمان، بیان کرد: همچنین همزمان با این مراسم مسابقه طبخ کیک بین بانوان مشهدی برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان باید کیک‌های پخت شده را ساعت 17 روز یکشنبه 29 فروردین‌ماه قبل از شروع مراسم به واحد مستقر در عرصه میدان شهدا اهدا کنند تا پس از داوری، کیک‌ها بین حاضران توزیع شود.
دبیر ستاد مردمی میلاد امام جواد(ع) همچنین از تامین بیش از 30 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در این مراسم از مناطق حاشیه شهر مشهد خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه چهل حدیث گهربار از فرمایشات امام جواد(ع) در این شب افزود: اعضای ستاد برگزاری جشن‌های مردمی میلاد امام جواد(ع) با آیت الله علم الهدی در روز دوشنبه همزمان با نماز ظهر و عصر میلاد امام جواد(ع) دیدار خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.