شبکه فاکس نیوز جنگ روانی وسیعی علیه "سردار سلیمانی" به راه انداخته است.

 جنگ روانی رسانه‌های غربی علیه "سردار" + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ روانی رسانه های غربی علیه مقامات لشکری و کشوری جمهوری اسلامی ایران پایان ندارد و اخیرا رسانه های غربی  در تازه ترین اقدام خود  به سراغ فرمانده سپاه قدس رفتند.

البته این موضوع که اقدام جدیدی نیست در سال گذشته میلادی نیز به شکلی دیگر مطرح شده و اعتقاد رسانه های وابسته به امپریالیسم این است که  "سردار سلیمانی" به " مسکو"  سفر کرده که البته تاکنون هیچ منبعی این موضوع را تائید نکرده است.


**ادعای شبکه " فاکس نیوز"

شبکه خبری "فاکس نیوز" به نقل از آنچه "چندین منبع اطلاعاتی" خوانده مدعی شده است "سردار قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، بار دیگر به  "مسکو" سفر کرده و قصد دارد با "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهور روسیه دیدار کند.
 

جنگ روانی رسانه‌های غربی علیه

 

"فاکس نیوز" ادعا کرده است این دومین سفر "فرمانده سپاه قدس"  به "مسکو" از زمان حصول توافق هسته‌ای و نخستین سفر او پس از خروج بخشی از  "نیروهای روس"  از سوریه است.

در ادامه ادعاهای مطرح شده آمده است: "سردار سلیمانی" قرار است در این سفر دو روزه با روس‌ها در مورد مرحله بعد نبرد در سوریه رایزنی کند. تحویل  "سامانه اس-300 "  به ایران در "سفر پیشین" سردار سلیمانی به  "مسکو"  نهایی شد.

خبرگزاری  "رویترز" به نقل از مقامی ایرانی مدعی شده بود: "فرمانده سپاه قدس" برای گفتگو درباره سامانه اس 300 و همچنین همکاری نظامی بیشتر، به مسکو سفر کرده است. البته سخنگوی  "کرملین" دیدار فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهور روسیه در"  مسکو را تکذیب کرد.  

سوال اینجاست که چگونه  "فاکس نیوز"  از سفر  "سردار سلیمانی" مطلع بوده  و آیا این موضوع صحت دارد؟  البته مقامات کشورمان تاکنون در این زمینه اظهار نظر نکردند ؛ اما تکذیب سخنگوی "کرملین"  به عنوان یک مقام رسمی روس نشان می دهد صحت این ادعا جای سوال جدی دارد.



**ادعای قابل تامل "رویترز"
 
از طرفی  "رویترز"  هم مدعی شده سفر  "فرمانده سپاه قدس" جمهوری اسلامی ایران به نقل از یک مقام ایرانی تائید شده و این در حالی است که در هیچیک از پایگاه های خبری رسمی کشور صحت ادعای مذکور تائید نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.