قدس آنلاین- احمد فیاض: همزمان با هفته بزرگداشت کارگر، نخستین جشنواره عکس سلفی" من و پدر یا مادر کارگرم " برگزار می شود.

نخستین جشنواره عکس سلفی «من و پدر یا مادر کارگرم»

بنا به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی بر اساس متن فراخوان جشنواره که روز گذشته منتشر شد؛ این مسابقه با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش های کارگران عزیز در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی و ... و نقش بی بدیل آنان در تعالی و رشد فرزندان و شکوفایی اقتصاد کشور برای تمامی فرزندان کارگر عزیز برگزار می شود. این جشنواره سلفی عکس با شعار"من به پدر یا مادر کارگرم افتخار می کنم" برای  تمامی اقشار جامعه در سطوح مختلف سنی و تحصیلی است که پدر یا مادر آنها به عنوان کارگر فعالیت می کنند.
بر پایه این گزارش، در فراخوانی که در این رابطه منتشر شده منظور از کارگر را تمامی کارگران(زن و مرد) شاغل در واحدهای صنعتی، تولیدی و صنفی، رانندگان، قالیبافان، صیادان، کارگران ساختمانی، رفتگران، نیروهای خدماتی شرکت ها و سازمان ها و... کار می کنند تعریف کرده است.
گفتنی است، هر عکاس می تواند 3 قطعه عکس شماره گذاری شده را به همراه فایل word  ا ز اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره  تلفن و موبایل، نشانی پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس، نوع و مدل گوشی را به نشانی پست الکترونیکphoto@tamin.ir ارسال کند.
عکس ها باید در محل کار و یا دارای نشانه هایی از کار مانند لباس کار، ابزار کار و ... باشند.
در این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار؛ 10خرداد ماه 1395 تعیین شده است و اعلام نتایج و اهدای جوایز؛ تیرماه 1395 همزمان با هفته تامین اجتماعی خواهد بود.
گفتنی است، مقرر است برای عکس اول؛ لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 3 سکه تمام بهار آزادی، عکس دوم؛ لوح تقدیر و 2 سکه تمام بهارآزادی، عکس سوم؛ لوح تقدیر و یک سکه تمام بهار آزادی و برای عکس های راه یافته به بخش مسابقه نیز 200 هزار تومان کارت اعتباری اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.