قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: رسانه استانی برای پوشش مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد.

برنامه های صدا و سیمای ایلام برای مرحله دوم انتخابات

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علیرضا شیروی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز ایلام با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی و در نظر گرفتن نیروی انسانی و تجهیزات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را کاملاً پوشش می دهد، اظهارداشت: این مرکز در قالب دو مرحله تشریحی (تبیینی) و تهییجی (تبلیغی) برنامه های خود را اجرا کرده و برای مخاطبان پخش خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله تشریحی و تبیینی که تا سوم اردیبهشت ادامه دارد در قالب برنامه های گفتگو محور، پخش گزارش های ویژه در برنامه های پر مخاطب، پخش برنامه های مستند، ترکیبی و استفاده از قالب های جدید برنامه سازی و پخش اخبار و اطلاعیه های منابع رسمی (ستاد انتخابات و هیئت نظارت)، مهمترین اخبار، موضوعات و محورهای مرتبط با انتخابات پخش می شود ، افزود: مرحله تهییجی و تبلیغی از چهارم تا 9 اردیبهشت به روی آنتن می رود و برنامه ریزی برای پخش برنامه های گفتگو محور با استفاده از ظرفیت برنامه های پر مخاطب، پخش تیزرهای انتخاباتی با محوریت اهمیت مقوله انتخابات، مشارکت حداکثری، تبیین اولویت های استان و تبیین اهمیت شعار سال در برنامه های انتخاباتی مهمترین رویکرد این مرحله است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام به برنامه های این مرکز در روز برگزاری انتخابات اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در این روز علاوه بر اطلاع رسانی مستمر و طراحی چند بخش ویژه خبری در ساعات مختلف، اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات، حوزه های رای گیری، اهمیت انتخابات و ... در برنامه های زنده خبری و تولیدی منعکس می شود .

علیرضا شیروی تبیین اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی، اهمیت مسئولیت اجتماعی مردم در اداره امور کشور و تاثیر مشارکت و حضور آگاهانه مردم در انتخابات را از مهمترین برنامه های رسانه استانی در راستای برگزاری انتخابات پرشور دانست و یادآور شد: بیان دغدغه ها، انتظارات و مطالبات مردم از نمایندگان مجلس و تبیین اهمیت قانونگذاری به عنوان یکی از وظایف اصلی مجلس از مهمترین محورهای صدا و سیمای مرکز ایلام در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.