محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ضمن عیادت از سید اعلم اختری جانباز مدافع حرم، از آمادگی این دستگاه برای تأمین محل اسکان موقت این جانباز و خانواده اش، در مشهد خبر داد.

آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تأمین محل اسکان جانباز مدافع حرم

به گزارش قدس آنلاین؛ روز گذشته محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی به همراه قاسمی و لشکری مدیران کل سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی  و میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی از سید اعلم اختری جانباز مدافع حرم که در بیمارستان رضوی مشهد بستری است، عیادت کردند.

مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره) خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشکر از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی برای انتقال این جانباز مدافع حرم به بیمارستان فوق تخصصی رضوی و پیگیری روند درمان وی توسط تیم پزشکی متخصص، بیان کرد: این اقدام آستان قدس رضوی بسیار ارزشمند است.

مسعودیان راد با بیان اینکه این جانباز مدافع حرم تا مدتی باید برای ادامه روند درمان در مشهد حضور داشته باشد، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری آستان قدس رضوی تأمین محل اسکان موقت این جانباز مدافع حرم و خانواده اش را در مشهد پیگیری خواهند کرد.

شایان ذکر است، هفته گذشته، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی پس از عیادت و مشاهده وضعیت نامناسب این جانباز مدافع حرم، دستور فوری انتقال این جانباز سرافراز را از شهرستان به بیمارستان رضوی مشهد صادر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رسول عبدالهی صنعتی IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    مرحبابرمدیرکل ارزشی نهادمقدس امدادامام.دکترمسعودیان راد.دلاورالهی همیشه زنده باشی وبتوانی به مدافعان حرم خدمت کنی...