قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم امسال يك معلم از میان معلمان استان به عنوان چهره ماندگار براي معرفي در سطح ملي انتخاب می شود.

معرفی یک معلم ایلامی به عنوان چهره ماندگار

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی بیرانوند در نشست شوراي آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه در هفته معلم سال جاری ۱۲۵ معلم در استان به عنوان نمونه انتخاب و مورد تجليل قرار خواهند گرفت، اظهارداشت: علاوه بر این یک نفر نیز به عنوان چهره ماندگار استان برای معرفی در سطح کشور انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امسال به علت كمبود اعتبار تعداد معلماني كه به عنوان نمونه مورد تجليل قرار مي گيرند به نصف تعداد پارسال كاهش يافته است، اظهارداشت: سال گذشته در هفته معلم از 208 معلم نمونه استان تجلیل بعمل آمد که امسال این تعداد به 125 نفر کاهش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به برگزاری جشن هفته معلم در سطح شهرستان ها اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در روز بزرگداشت مقام معلم از 25 معلم، به عنوان نمونه استاني تقدير مي شود و مابقي معلمان نيز در سطح منطقه اي و شهرستاني تجليل مي شوند.

علی بیرانوند همچنین با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی در شهر ایلام، بیان داشت: مركز استان با كمبود شديد فضاي آموزشي مواجه بوده به طوري كه تراكم جمعيت در برخي كلاس هاي درس تا ۴۰ نفر هم افزايش يافته است.

وی با بیان این مطلب که با توجه به کمبود فضاهای آموزشی، بايد زمينه ساخت فضاهاي آموزشي جديد در استان فراهم شود، یادآور شد: جشنواره خيران مدرسه ساز در ۲۷ ارديبهشت ماه برگزار می شود و در این روز در تلاش هستیم تا مشاركت هاي مردمي براي توسعه فضاهاي آموزشي در استان ايلام را افزایش دهیم.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.