خادمان و کارکنان آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان رضوی مشهد از سید عالم اختری جانباز مدافع حرم عیادت کردند.

خادمان و کارکنان آستان قدس رضوی از جانباز مدافع حرم عیادت کردند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، بعداز ظهر امروز محمد امین توکلی‌زاده؛ مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی، مهدی رضوی‌کیا؛ مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد، محمد توکلی؛ مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی، جمعی از خدام حرم حضرت امام رضا(ع) و چند تن دیگر از مسئولان و پرسنل آستان قدس رضوی، روزنامه قدس، نیروی مقاومت بسیج و شهرداری مشهد از سید عالم اختری جانباز مدافع حرم عیادت کردند.
این جانباز مدافع حرم حضرت زینب(س) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خدای را شاکرم که در ذیل سایه حضرت امام رضا(ع) و حضرت زینب(س) هستم و ان شاءالله به زودی سلامتی ام را بازیابم و دوباره برای دفاع از حرم عازم سوریه شوم.
پزشک معالج سید عالم اختری نیز در رابطه با وضعیت جسمانی وی گفت: از زمانی که این جانباز عزیز به بیمارستان رضوی منتقل شده است، پزشکان و کادر درمانی به سرعت وارد عمل شدند و عمل جراحی بر روی ایشان صورت گرفت.
وی تصریح کرد: وضعیت عمومی سید عالم اختری نسبت به روزهای گذشته رشد مثبت داشته و تمام تلاشمان را برای بهبودی وی انجام خواهیم داد.
شایان ذکر است، هفته گذشته، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی پس از عیادت و مشاهده وضعیت نامناسب این جانباز مدافع حرم، دستور فوری انتقال این جانباز سرافراز را به بیمارستان رضوی مشهد صادر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.