جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در برگزاری جلسه کابینه این رژیم در ارتفاعات جولان اشغالی واکنش نشان داد و این اقدام را در راستای مداخله در سوریه خواند.

تجزیه سوریه در دستور کار اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام «نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر برگزاری جلسه کابینه خود در ارتفاعات اشغالی جولان در سوریه را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش در این بیانیه تصریح شده است: این اقدام نشان دهنده دشمنی صهیونیست ها با مردم ما است و حاکی از ماهیت توسعه طلب این رژیم است. اقدام صهیونیست ها از تلاش این رژیم برای مداخله در امور سوریه، تجزیه این کشور و جدا کردن جولان اشغالی حکایت دارد.

در این بیانیه اعلام شده است: این اقدام نشان می دهد که باید با دشمن فقط از طریق مقاومت مستمر و به کارگیری تمامی وسائل برای مقابله با آن رفتار کرد و در رأس آن نیز انتفاضه مردمی است که بخشی از آن را در اعتراض مردم جولان به این اقدام صهیونیست ها مشاهده کردیم.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: در شرایطی که برخی از کشورهای عربی از ایجاد فتنه ها، کینه و حمایت از تروریسم در راستای تحقق اهداف صهیونیست ها دست بر نمی دارند، موضع کشورهای عربی در قبال تجاوز به حاکمیت و یکپارچگی کشور عربی جای سوال دارد.

لازم به ذکر است پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی گفت: اسرائیل همیشه در ارتفاعات جولان در سوریه باقی خواهد ماند و تغییری در مرزهای خود صورت نمی دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.