به گزارش قدس آنلاین از بهار همدان ؛ محمد به‌نشان، مدیر شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان ، از آغاز برنامه‎های هفته سلامت در مدرسه «ریحانة‌النبی» شهرستان بهار خبر داد و خاطرنشان کرد: البته برنامه‎های روز نخست به صورت نمادین در این مدرسه اجرا می‌شود، هرچند برنامه‎های دیگری نیز تدارک دیده شده است.

ویزیت رایگان بیماران در مراکز بهداشتی ودرمانی بهار

وی با اشاره به ویزیت رایگان بیماران در مرکز شبانه‎روزی لالجین5، شهر صالح‎آباد و بیمارستان آیت‌الله بهاری، گفت: این برنامه از ساعت 10 تا 12 توسط بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار افزود: غربالگری فشار خون و دیابت در مصلای نماز جمعه شهر بهار،‌ سخنرانی پیش از خطبه و توزیع بروشور در نماز جمعه از برنامه‌های سومین روز هفته سلامت در شهر بهار است.
وی عیادت از بیماران بیمارستان آیت‌الله بهاری با حضور مسئولان را از برنامه‌های روز چهارم هفته سلامت برشمرد و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، ‌ایثارگران و آزادگان، غربالگری فشار خون، بازدید مشترک نمادین بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه از برنامه‌های این روز خواهد بود.
به‌نشان برگزاری جشنواره غذا در یکی از مدارس شهرستان بهار را برنامه روز پنجم هفته سلامت عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری همایش هفته سلامت با حضور مسئولان و تقدیر از فعالان سلامت برنامه روز ششم خواهد بود.
وی از اجرای غربالگری در مراکز و خانه‌های بهداشت و‌ هماهنگی جلسه آموزشی دیابت ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان بهار خبر داد و گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی کارکنان بهداشت در منطقه حیدره ‌قاضی‌خان، آخرین برنامه هفته سلامت خواهد بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.