۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: 371087

در حالی که همه سوری ها در داخل و خارج به اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در خصوص جولان واکنش نشان دادند٬ صدای مخالفان سوری که به دامن عربستان پناه برده‌اند، در نمی‌آید.

گزافه گویی نتانیاهو در باره جولان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، اقدامات تحریک آمیز اسرائیل در قبال بلندی های جولان و اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل واکنش همه سوری ها در داخل و خارج را به دنبال داشت حال آنکه صدایی از مخالفانی که به ریاض پناه برده اند، شنیده نمی شود.

سوری ها از مخالفان مقیم ریاض و حامیانشان انتظاری ندارند

البته هیچ شهروند سوری انتظار نداشت پاسخ، واکنش یا توضیحی از این جماعت و حامیانش  بشنود چرا که نتانیاهو حرف دل این وطن فروشان را به صورت علنی اعلام و آرزوهای آنان را فاش کرد.

نتانیاهو اندک آبروی مخالفان سوری را بُرد

اقدامات رژیم صهیونیستی، آخرین قطره های آبروی نداشته این مخالفان و حامیان آن ها را برزمین ریخت و نقاب از چهره منافقان برداشت.

دشمنی با رژیم صهیونیستی نه در گذشته و نه هم اکنون در قاموس شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس جایی نداشته است٬ همه آن ها در یک ردیف قرار دارند و مخالفانی که خلعت اهدایی خلیفه بغدادی را برتن دارند نیز از طرف اربابان خود مامور هستند که با اسرائیل از در دوستی وارد شوند.

سوال اصلی که این روزها مطرح است اینکه آیا نتانیاهو در نظر داشت مزدوران تروریست خود را در تنگنا قرار دهد  و گزینه های پیش روی شیخ نشین های خلیج فارس  را کاهش دهد و یا بر عکس، پیامی را که مدت ها منتظرش بودند اعلام کرده و همراهی با آنها راعلنی سازد.

سکوت مخالفان ریاض نشین ما را به این واقعیت می رساند که این تروریست ها که به زور می خواهند لباس مخالفان را  برتن کنند، مخالف نیستند بلکه مزدوران و جیره خوران و مشتی خائن هستند.

پرواضح است که  سوری ها تحت هیچ عنوانی نمی توانند این مخالفان  را بپذیرند در نتیجه این گروه فقط نماینده حامیان مالی و میزبانان خود هستند.
این به اصطلاح مخالفان سوری پس از سکوت در برابر اقدامات تحریک آمیز اسرائیل اکنون در نظر سوری ها گروهی خائن بیش نیستند که وضع آنان نیز مانند دیگر خائنان طول تاریخ است.

ناگفته پیداست که با تمام پرسش هایی که مخالفان سوری که در ریاض به سر می برند، در ذهن مردم سوریه مطرح کرده اند و نیز با توجه به اعتراض سوری ها به رفتارها آنها، نشستن با مخالفان  برسر میز مذاکره یک کاربیهوده و بی فایده است و به همین دلیل است که می گوییم آتش بس فقط یک ایستگاه برای مسلح و تجهیز کردن و نیز برطرف کردن مشکلات تروریست ها بود.

هشدار آمریکا به مخالفان سوری

از این گذشته مهم ترین هدف از آتش بس متوقف کردن روند پیشروی ها و پیروزی های ارتش سوریه بود زیرا آمریکا به آنها اعلام کرده بود که اگر روند پیروزی های ارتش ادامه یابد آنان چیزی ندارند که بخواهند درباره آن مذاکره کنند.

تلاش برای خروج از گفت‌وگوها پس از آن انجام می شود که محموله های سلاح های آمریکایی از طریق اردن و ترکیه به دست تروریست ها رسیده و آنها نیز شمار بیشتری از تروریست ها را سازماندهی کرده اند در نتیجه دور تازه ای از درگیری ها به زودی رقم خواهد خورد.

از سوی دیگر اقدام  اخیر رژیم صهیونیستی نیز فقط تلاشی برای آشکار ساختن جایگاه و نقش های گروه های مختلف و تقسیم نقش ها بر اساس اقدامات لازم برای  بازگشت به خانه اول است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.