۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 371160

مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد اولادی صبح امروز در قائمشهر برگزار شد.

پیکر مرحوم اولادی در قائمهشر تششیع شد

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد اولادی بازیکن جوان ملوان که سابقه بازی در تیم‌های پرطرفدار پایتخت و تیم ملی ایران را هم داشت بعدازظهر سه‌شنبه هفته جاری در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

آیین تشییع پیکر مهرداد اولادی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه با حضور شمار زیادی از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال و مردم ورزش دوست قائم‌شهر در ورزشگاه شهید وطنی این شهر و جایی که اولادی فوتبال را در آن آغاز کرده بود، شروع شد.

ستاد مراسم تشییع پیکر مرحوم اولادی در قائم‌شهر به ریاست فرماندار این شهرستان از روز گذشته تشکیل‌شده بود و پس از برگزاری آیین تشیع، پیکر مرحوم اولادی در روستای قادیکلا به خاک سپرده می‌شود.

آیین وداع با پیکر بازیکن بااخلاق تیم ملوان بندر انزلی چهارشنبه‌شب با حضور شمار زیادی از مردم در منزل پدری اولادی در قائم‌شهر برگزار شد.

مهرداد اولادی متولد سال ۱۳۶۴ در قائمشهر است و فوتبال خود را از تیم های این شهر آغاز کرد و سپس اوایل دهه ۸۰ به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و پس از آن در تیم های الشباب امارات، ملوان، نفت تهران و استقلال بازی کرد.

وی سابقه بازی در رده های سنی فوتبال ملی ایران را نیز در کارنامه داشت. ضمن اینکه ۱۳ بازی ملی و یک گل ملی نیز در کارنامه وی به چشم می خورد.

سال گذشته مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس و اهل بابل نیز به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.