تولیت آستان قدس رضوی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مورد اسقبال جمعی از خدام بارگاه منور رضوی قرار گرفت.

  تجارب آستان قدس رضوی به عتبات عالیات منتقل می شود

به گزارشق قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بازگشت از سفر عتبات عالیات گفت: برای شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله واعظ طبسی (طاب ثراه) که از سوی بعثه مقام معظم رهبری و عتبه مقدسه حضرت امام علی(علیه السلام) در نجف اشرف برپا شده بود و همچنین مراسم رونمایی از ضریح جدید حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) به عراق سفر کردیم.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و لزوم ارتباط و تعامل بین اعتاب مقدسه اظهار کرد: جایگاه نورانی حضرت امام رضا(علیه السلام) و تجربه نزدیک به 40 سال مدیریت آستان قدس رضوی، ظرفیت بی بدیلی را برای انتقال این تجارب ارزشمند به سایر اماکن متبرکه فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: این تعاملات و ارتباطات نمادی از وحدت امت اسلامی و نمادی از دلدادگی به ساحت مقدس اهل بیت(علیهم السلام) است و سبب تثبیت و اراده برای مبارزه با ظلم و استکبار خواهد شد زیرا خاندان عصمت و طهارت مظهر و علمدار مبارزه با استکبار و یاری مظلومان هستند.
شایان ذکر است؛ تولیت آستان قدس رضوی در سفر به عتبات عالیات با آیت الله العظمی سیستانی دیدار کرد و در آیین غبارروبی مضجع شریف حضرت امیرالمومنین علی(علیه السلام) نیز شرکت نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.