معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری پیگیری های لازم برای احداث و افتتاح خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) را دنبال می کند.

توسعه خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به تامین اعتبارات مترو شهر آفتاب گفت: معمولا برای احداث خطوط تونلی به ازای هر کیلومتر۲۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف می شود به طوری که این میزان اعتبار کل نیازها همچون ایستگاه ،تجهیزات و واگن را تامین می کند بنابراین اعتبارات مترو شهر آفتاب نیز در همین راستا ارزیابی و صرف شد.

وی با اشاره به تلاش های شرکت مترو برای رسیدن این خط به نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: در این مدت همکاران ما در شرکت مترو شبانه روزی و با دلسوزی برای افتتاح خطوط مترو در تهران تلاش کردند و خوشحالم که نتایج این تلاش ها در زمان خود محقق شد و با افتتاح خط مترو پروژه شهر آفتاب در راستای مدیریت جهادی گام برداشته ایم.

تشکری با اشاره به توسعه خط مترو تهران_ پرند وافتتاح متروی شهر آفتاب، تصریح کرد: توسعه این خط در برنامه شهرداری تهران قرار دارد.

وی با اذعان به اینکه خوشبختانه دولت نیز به توسعه خطوط مترو دیدگاه مثبت دارد و وعده های امیداوار کننده ای را نیز مطرح کرده است، گفت: امیدواریم تا پایان امسال و یا اوایل سال آینده مترو فرودگاه امام خمینی (ره) را افتتاح کنیم.

وی همچنین افزود: خط هفت تا پایان امسال وخط شش تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.