رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۰ مجموعه ورزشی در پایتخت گفت: در سال جاری اتمام ۱۰۰ پروژه ورزشی که بالای ۷۰ درصد پیشرفت داشته اند را در دستور کار قرار دادیم.

افتتاح ۱۰۰ پروژه ورزشی در پایتخت تا پایان سال
به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد رضایی با اشاره به مهم ترین برنامه های سازمان ورزش در سال ۹۵ اظهار داشت: در نظر داریم تا امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه های ورزشی متنوعی را در قالب جشنواره های کودک، جشنواره های برون محلی، مسابقات محلات در سطح المپیاد و پارالمپیاد محلی و مسابقات لیگ در ۳۵۴ محله تهران برگزار کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی از ابتدای اردیبهشت تا پایان سال گفت: آمارهای چند سال اخیر نشان می دهد که ۹۵ درصد از شرکت کنندگان جشنواره های ورزشی نوجوانان و جوانان هستند که این رقابت ها در ۴۲ رشته  برگزار می شود.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران آماده سازی ورزشگاه هرندی و حضور قابل توجه مردم محله را یکی از مهم ترین اقدامات سال ۹۴ معرفی و عنوان کرد: قبل از عید نوروز مجموعه جشنواره هایی را با حضور خانواده ها و مردم محله در ورزشگاه هرندی برگزار کردیم که با استقبال خوبی رو به رو شد. اما همان طور که بارها اعلام شد ۵۰ درصد از این باشگاه به مردم عادی و ۵۰ درصد به نابینایان اختصاص دارد.

رضایی در ادامه به تجهیز مجموعه های ورزشی برای معلولان پرداخت و گفت: در حال حاضر، ۴ مجموعه ورزشی خاص معلولان در تهران فعال است که به دنبال آن هستیم تا این تعداد را افزایش دهیم. ضمن اینکه در حال تجهیز بسیاری از مجموعه های ورزشی برای حضور و استفاده معلولان هستیم.

به گفته وی، امروز تمامی شهروندان تهران در بازه زمانی کمتر از ۲۰ دقیقه به فضای ورزشی روباز و سربسته و خدمات ارزان قیمت سازمان ورزش دسترسی دارند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه تعرفه مجموعه های ورزشی امسال افزایش پیدا نمی کند، تصریح کرد: در نظر داریم تا امسال ۱۰۰ پروژه ورزشی شامل مجموعه های چند منظوره و سالنی که بالای ۷۰ درصد پیشرفت عمرانی داشتند را تا پایان سال به اتمام برسانیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

رضایی همچنین به دستاوردهای واگذاری دو ورزشگاه به تیم های استقلال و پرسپولیس اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم های پایه این دو باشگاه در مجموعه های ورزشی شهید کاظمی و امام رضا (ع) تمرین می کنند و حضوراین افراد در مناطق محروم به معنای برخورداری مردم مناطق از امکانات آموزشی است. ضمن اینکه امیدواریم در آینده این تیم ها مدارس فوتبال را با مشارکت مردم راه اندازی کنند و به رونق هر چه بیشتر مناطق محروم کمک کنند.

وی در پایان با تاکید بر فعالیت مدارس فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... همزمان با آغاز تابستان عنوان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های مدارس ورزشی شهرداری حضور مربی های تیم ملی در کادر آموزشی است. به همین دلیل به تعداد این مدارس هر سال بنا به تقاضای مردم اضافه می شود و امسال نیز تعداد مدارس را با توجه به میزان درخواست شهروندان افزایش می دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.