۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 371834

وزیر ورزش و جوانان خطاب به مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و ورزشگاه آزادی تاکید کرد که این ورزشگاه طی سه ماه آینده تکمیل و تجهیز شود.

ضرب الاجل گودرزی برای تکمیل و تجهیز آزادی

به گزارش قدس آنلاین، نود و یکمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر محمود گودرزی در مجموعه بزرگ آزادی تهران برگزار شد. در این جلسه  وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش های مصطفی مدبر مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و فرهاد نیکو خصال مدیریت مجموعه آزادی، پیشنهاد طرح جامع ساماندهی این مجموعه را ارائه کرد و گفت: مجموعه ورزشی آزادی یک سرمایه ملی است و در کنار توجه به جنبه های مختلف اقتصادی و اجتماعی، رویکرد اساسی آزادی باید ملی و المپیکی باشد.  

گودرزی با تاکید بر بازمهندسی و تقویت مدیریت مجموعه آزادی تهران گفت: با کمک شرکت توسعه و نگهداری به عنوان متولی اصلی، فدراسیون ها و مجموعه معاونت های مرتبط باید یک مجموعه مشورتی قوی در کنار شرکت توسعه و مدیریت مجموعه آزادی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موقعیت اجتماعی مجموعه آزادی تهران افزود: برنامه مدیریت مجموعه آزادی برای حضور مردم و بهره برداری از امکانات آن برای عموم و بخصوص نوجوانان و جوانان ، قابل تقدیر است ولی باید توجه کنیم رویکرد اساسی مجموعه آزادی قهرمانی است.

گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود در شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به اهمیت تکمیل و تجهیز استادیوم آزادی پرداخت و گفت : از مدیرعامل  شرکت توسعه و نگهداری می خواهم حداکثر ظرف سه ماه آینده و قبل از بازی های دور نهایی مقدماتی جام جهانی، کار نصب صندلی های طبقه دوم استادیوم آزادی را به پایان برساند و شرایط برای حضور گسترده تماشاگران و علاقمندان فوتبال ملی بهتر و بیشتر فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.