دبیرکل حزب موتلفه گفت: انتظار داشتیم آقای رئیس‌جمهور در سفر به سمنان موضع قاطعی در برابر بدعهدی آمریکا به استناد سخنان رئیس کل بانک مرکزی می‌گرفت.

انتظار داشتیم رئیس‌جمهور موضع قاطعی در برابر بدعهدی آمریکا بگیرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران تشکل متبوعش با اشاره به مطالب مهم مقام معظم رهبری در خصوص تداوم جنگ نرم آمریکا علیه ایران و نقش جوانان انقلابی در مقابله با تهدیدات نرم استکبار جهانی، اظهار داشت: تدین، پارسایی و بصیرت سه شرط مهم حضور در عرصه جنگ نرم علیه دشمنان اسلام است.
وی افزود: القاء تسلیم‌پذیری، اعتماد به دشمن، سرگرم شدن به نفسانیات ما را از قرارگاه و سنگرهای کلیدی جنگ نرم بیرون می‌برد. ما باید هوشیارانه در این نبرد حضور یابیم و اجازه ندهیم دشمن با فریب ما را از میدان بدر کند. جوانان مؤمن به‌عنوان افسران جنگ نرم با حفظ موضع انقلابی می‌توانند در این جنگ به وظایف خود عمل کنند و از حریم ولایت و نظام و انقلاب دفاع کنند.
دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: اگر یک قدم کوتاه بیاییم صدها قدم دشمن ما را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد. اما اگر ده قدم جلو برویم دشمن وادار می‌شود ده‌ها قدم عقب‌نشینی کند. بیشتر پیروزی‌ها و دستاوردها و پیشروی‌های ما پس از انقلاب همین است. ما در مبارزه با استکبار و تداوم مقاومت نباید ذره‌ای شک کنیم.
حبیبی رمز پیروزی‌های حزب‌الله در لبنان را اطاعت از ولایت‌فقیه دانست و گفت: حزب‌الله چون مشعلی فروزان در منطقه نورافشانی می‌کند. حزب‌الله در نبرد 33 روزه ضربه‌ای به صهیونیسم وارد کرد که محال است رژیم صهیونیستی هوس حمله به لبنان را تا سال‌ها در سر داشته باشد. تهدید آمریکا و تهدید رژیم صهیونیستی طبل توخالی است و به تعبیر مقام معظم رهبری غلط زیادی است در آن شک نکنیم.
وی با ابراز تأسف از اینکه در برخی مدارس به‌کارهای انقلابی کمتر توجه می‌شود،گفت: اگر بخواهیم در برابر نبرد نرم آمریکا پیروز شویم باید جوانان ما انقلابی تربیت شوند. تربیت جوانان به عهده وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت آموزش عالی است این دو وزارتخانه نقش کلیدی در تربیت افسران نبرد نرم دارند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تداوم بدعهدی‌های آمریکا نیز گفت: آمریکایی‌ها اخیراً به حکم دیوان عالی این کشور به دو میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران دستبرد زده‌اند. کسانی که در داخل خوش‌بین به آمریکایی‌ها هستند باید بدانند آمریکایی‌ها نه تنها پول‌های بلوکه‌شده ما را آزاد نکردند بلکه مشغول سرقت آن هستند. چه شده که آمریکایی‌ها این‌قدر پررو شده‌اند و بر طبل خصومت ورزی با دولت و ملت ایران می‌کوبند.
حبیبی موضع رئیس‌جمهور در مورد بدعهدی آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: ما انتظار داشتیم آقای رئیس جمهور در سفر به سمنان موضع قاطعی در برابر بدعهدی آمریکا به استناد سخنان رئیس کل بانک مرکزی می‌گرفت. اما با کمال تعجب او لبه تیغ تیز حمله خود را به منتقدین مشفق گرفته و آنها را متهم به عدم رعایت غیرت دینی و تعصب ملی می‌کند. آیا وقتی آمریکا برجام را نقض می‌کند و کسانی در داخل حتی در درون دولت آن را نقد می‌کنند و می‌گویند هیچ اتفاقی نیفتاده است غیرت دینی و تعصب ملی را نادیده می‌گیرند.
وی افزود: اخیراً وزیر خارجه کشورمان هم به جمع منتقدین اجرای برجام پیوسته و مقامات آمریکایی را مورد نکوهش قرار داده است آیا او هم غیرت دینی و تعصب ملی را زیر پا گذاشته است؟! آقای رئیس جمهور می‌گوید؛ امروز وقت برخی نقدها و بیان‌ها نیست آیا می‌توانند بگویند چه وقت زمان طرح نقدهای مشفقانه است وقتی کار از کار گذشت آیا نمی‌گویند 4 نفر آدم هوشیار و نخبه در درون دولت و بیرون دولت نبود که حقایق را به مردم بگوید.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروز وقتی است که ملت و دولت باید یک‌صدا و یک موضع در برابر آمریکا موضع گیری کنند، گفت: باید مقامات آمریکا را در اجرای برجام سر عقل بیاوریم و طبق مفاد برجام بدعهدی‌ها را پیگیری کنیم.
وی افزود: منتقدان با مذاکره و با برجام مخالف نیستند. آنچه گفته می‌شود در حقیقت اقدام به ایستادگی در برابر قلدری‌های آمریکاست. رئیس دولت باید از خوش‌بینی به دشمن جلوگیری کند و واقعیت‌ها را ببیند قصد دشمن این است که مردم را فریب دهد. دولت باید بیش از دیگران برای مردم توضیح دهد آیا خروج میلیاردها دلار از کشور برای واردات لوازم آرایشی و نظیر آن، آن هم در شرایطی که دولت با محدودیت ارزی مواجه است به صرفه و صلاح کشور است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با گله از رئیس‌جمهور در مورد اجرای طرح حجاب و عفاف و قوانین مربوط به جلوگیری از تهاجم فرهنگی گفت: قانون مجازات‌های اسلامی مصوب سال 63 و قانون حجاب و عفاف مصوب سال 84 تکالیف هنجارشکنان و کسانی که مروج سبک زندگی غربی‌ها در داخل هستند را مشخص کرده است. نیروی انتظامی با تدبیری خاص در حال اجرای این قانون است و این مورد تشکر و تقدیر همه دلسوزان است.
حبیبی اظهار داشت: بی عفتی و بدحجابی و بی حجابی از لوازم جنگ نرم غرب علیه مردم ایران است. رئیس‌جمهور لازم است مقاومت کنندگان در مقابل گناه و فساد و فحشاء و لاابالیگری را تشویق نماید.
وی در پایان با اشاره به شکست آمریکا در حمله به طبس گفت: شهید بهشتی بعد از شکست آمریکا در طبس سخن عبرت‌آموزی را خطاب به مقامات آمریکایی دارد. ایشان فرمودند: «آمریکا هزینه‌های عدم شناخت و به رسمیت نشناختن انقلاب اسلامی را پرداخته و می‌پردازد» امروز پس از گذشت 35 سال از شهادت این مرد بزرگ اگر آمریکایی‌ها عقل داشته باشند هزینه‌های مقابله با انقلاب اسلامی را محاسبه کنند سر به فلک کشیده است ما به هزینه‌های مادی آن که میلیاردها دلار است کاری نداریم. اما هزینه‌های سیاسی آن که بی اعتبار شدن کامل آمریکا در منطقه و جهان و هزینه شدن آمریکا برای رژیم صهیونیستی و افول رژیم‌های طرفدار آمریکاست را محاسبه نمی‌کنند؟
وی افزود: در نبرد با آمریکا خداوند بزرگ و ملت‌های جهان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و این جبهه پیروز است و هر روز توفیقات بیشتری را به پیروزی‌های گذشته می‌افزاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.