فرماندار رامسر با اشاره به انتخاب رامسر به عنوان شهر برتر گردشگری گفت: این انتخاب حاصل تلاش همه مسئولان و موفقیت ستاد تسهیلات سفر است که امیدواریم در تابستان نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

انتخاب رامسر به عنوان شهر برتر گردشگری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حسین شعبان‌سروری یکشنبه شب در جلسه ستاد سالم‌سازی دریا در این شهرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه سواحل در سال‌های گذشته گفت: در بحث نجات غریق توانستیم نسبت به سال 92 در کل استان 11 درصد میزان کاهش غریق داشته باشیم.
فرماندار رامسر با بیان اینکه ستاد طرح‌های دریا از ابتدای خرداد فعالیت خود را شروع می‌کند، افزود: برای امسال نیز باید اقدامات و برنامه‌های خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله مکان شنا مناسب، ستاد سامان‌دهی ناجیان غریق، نظارت و کنترل قایق‌های تفریحی، جت‌اسکی و رستوران‌های سواحل و کافی‌شاپ‌ها ارائه دهیم و برنامه‌های شاد و طرح‌های خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به انتخاب رامسر به عنوان شهر برتر گردشگری تصریح کرد: این انتخاب حاصل تلاش همه مسٔولان و موفقیت ستاد تسهیلات سفر است که امیدواریم در تابستان نیز شاهد موفقیت‌هایی باشیم.

سروری با بیان نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خاطر نشان کرد: برای عملی کردن این شعار باید اقدامات اساسی انجام گیرد که بتوانیم برای مهمان‌مان و گردشگران با توجه به مواهب و نعمت‌های خدادادی شرایط مناسبی فراهم کنیم.

سروری با اشاره به همزمانی طرح دریا و ماه مبارک رمضان گفت: باید حرمت رمضان حفظ شود و با رعایت حریم و حدود دینی شرایط خوبی را فراهم کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.