۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 372352

به زودی در ورزشگاه آزادی همچون ورزشگاه انقلاب جاده سلامتی افتتاح می شود.

ورزشگاه آزادی صاحب جاده سلامتی می شود

به گزارش قدس آنلاین، ایجاد جاده سلامت در ورزشگاه آزادی و افتتاح هر چه سریعتر آن یکی از موضوعات مورد توجه این روزهای وزیر ورزش است که نسبت به آن دستور داده است.

در همین راستا غلامرضا شعبانی بهار  در خصوص روند ساخت جاده پیاده روی همگانی استادیوم آزادی گفت: یکی از تاکیدات وزیر ورزش و جوانان توسعه زیرساخت های ورزش همگانی به صورت متوازن در ۴ منطقه شمال، جنوب، غرب و شرق استان تهران است و این معاونت مکلف شد که این سیاست را پیگیری کند.

 وی ادامه داد: کارهای مطالعاتی اولیه  در این خصوص را از اواخر سال گذشته آغاز کردیم و به این نتیجه رسیدیم که در منطقه غرب مردم فضایی برای انجام فعالیت های همگانی ندارند و در شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان تصویب شد که این معاونت با کمک شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این فضا را در استادیوم آزادی و دور دریاچه آزادی ایجاد کند.

دکتر شعبانی بهار با بیان اهمیت ورزش همگانی که از ضرورت های سلامت محوری جامعه است گفت: هزینه پیش بینی شده برای ایجاد این فضا سه  و نیم تا چهار میلیارد تومان برآورد شده است که مقرر شد معاونت همگانی یک سوم این هزینه را بپردازد و ما بقی آن را حوزه معاونت پشتیبانی وزارت و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تقبل کنند.

وی با بیان این که پیگیری این مصوبه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به معاونت توسعه ورزش همگانی واگذار شده است گفت: کارهای مطالعاتی و فنی برای ایجاد جاده پیاده روی در فضای دور دریاچه آزادی انجام شده است ولی موانعی وجود دارد که در حال رفع آن ها هستیم.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: طول این جاده سلامتی چهار کیلومتر و یکی از بزرگترین پیست های پیاده روی کشور خواهد شد و سعی ما بر این است که تا آخر شهریور ماه و در هفته دولت افتتاح شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.