۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 372429

سحر قریشی که چند سال است ممنوع التصویر است قرار بود با «علی البدل» ساخته سیروس مقدم دوباره در تلویزیون دیده شود اما تهیه کننده سریال اعلام کرد که وی در کار حضور ندارد.

سحر قریشی بازیگر «علی البدل» نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «علی البدل» درباره حضور سحر قریشی که پیش از این اعلام شده بود در این سریال حضور دارد، گفت: ما هنوز قراردادهای سریال «علی البدل» را نبسته ایم و حضور بازیگران در این سریال قطعی نیست.

وی افزود: ممکن است با افراد زیادی برای حضور در سریال گفتگو شود اما این به معنای قطعیت حضور آنها نیست.

تهیه کننده سریال «علی البدل» در پایان گفت: سحر قریشی در این سریال حضور ندارد و ما هنوز درگیر مذاکرات هستیم و با صحبت هایی که با محسن تنابنده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تغییراتی در گروه بازیگران داشته باشیم.

سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و طرحی از محسن تنابنده قرار است برای شبکه یک ساخته شود. اگر تصویربرداری این سریال به موقع انجام شود برای پخش در ماه مبارک رمضان در کنداکتور قرار می گیرد. علی اصغر پورمحمدی روز گذشته پنجم اردیبهشت ماه اعلام کرد که تنها شبکه یک و شبکه دو در ماه رمضان سریال دارند و هنوز هم این سریال ها به قطعیت نرسیده اند.

به گفته سیروس مقدم، «علی البدل» داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و معمولا در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه بوده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.