قدس آنلاین - یزد : شهردار یزد با اشاره به نقش مشارکت عمومی در ارتقای مدیریت شهری، گفت: طرح جداسازی آب فضای سبز و آب شرب شهری در یزد اجرا می‌شود.

اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز و آب شرب شهری در یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، "محمدرضا عظیمی زاده" در جلسه توسعه شهر یزد با اشاره به ضرورت سازماندهی مسائل و مشکلات شهر یزد اظهار داشت : توسعه بیش از پیش شهر یزد مستلزم اتحاد و همبستگی عمومی اقشار مختلف جامعه است.

وی اجرای بیش از 50 کیلومتر لوله‌گذاری به منظور توسعه فضای سبز شهر یزد را از جمله اقدامات شهرداری در سال گذشته دانست وافزود: بیش از 30 مخزن جداسازی آب شرب و آب مورد نیاز فضای سبز در یزد ايجاد شده است.

شهردار با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز و مشکل کم آبی در شهر یزد،‌تصریح کرد : طرح جداسازی آب فضای سبز و آب شرب شهری از جمله اقدامات در دستور کار سال جدید است.

وي خاطرنشان ساخت: ظرفیت‌های گردشگری متنوع موجود در شهر یزد از جمله فرصت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی در راستای توسعه بیش از پیش شهر یزد است.

عظیمی‌زاده تدوین برنامه‌های فرهنگی،‌ آموزشی و توجیهی در راستای جذب مشارکت عمومی و ارتقای مدیریت شهری از دیگر برنامه‌های در دستور کار شهرداری یزد برای سال جدید است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.