۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: 373697

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درميان گفت: بسيجيان بايد در تمام زمينه ها الگو باشند و مسير تربيت فرزندان بسيج بايد پرورش نيروهاي انقلابي باشد.

بسيجيان بايد در تمام زمينه ها الگو باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، سرگرد حسين خدادادي روز پنجشنبه در مراسم آغاز رزمايش راويان الي بيت المقدس شهرستان، افزود: نيروي هاي بسيج افراد مخلصي هستند كه در تمام عرصه هاي انقلاب اسلامي حضور پررنگي دارند.
وي اضافه كرد: با تلاش بسيجيان و نيروهاي مسلح، شهرستان از امنيت كامل برخودار است.
وي بسيج را به معني حضور و آمادگي در همه عرصه‌ها به ويژه مقابله با توطئه‌هاي دشمنان دانست و ادامه داد: پاسداري از انقلاب و ارزشهاي آن در مقابل با دسيسه‌ هاي بدخواهان نظام از رسالت اصلي بسيجيان است.
وي بيان كرد: بسيجيان از دشمن غافل نيستند و هوشيارانه در هر زمان كه نياز باشد در مقابله با ترفندهاي آنها واكنش نشان مي‌دهند.
اين مسئول با بيان اينكه بسيجيان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان قرار دارند، گفت: امروز جنگ تمام عيار فرهنگي بر ملت ايران تحميل‌ شده كه مقابله با آن ضروري است.
خدادادي با اشاره به اينكه جامعه هدف دشمنان، جوانان هستند كه در جنگ نرم قرار گرفته‌اند، اظهاركرد: بهترين فرهنگ، فرهنگ ناب اسلام است كه توطئه هاي دشمنان را در زمينه هاي مختلف خنثي مي كند.
وي تغيير ارزش‌هاي اخلاقي و اعتقادي را محور اساسي اهداف دشمن دانست و گفت: وقتي ارزش‌هاي اخلاقي و اعتقادي جامعه تغيير كند به دنبال آن زيرساخت‌هاي فكري تغيير مي‌كند و جامعه با هجمه‌اي از شبهه و ابهام روبه رو مي‌شود.
وي با بيان اينكه دين و دينمداري عامل مهمي براي وحدت ملي است، اضافه كرد: دشمن با شيوه‌هاي مختلف در پي از بين بردن دينمداري در كشور است.
شهر اسديه مركز شهرستان مرزي درميان در 105كيلومتري شرق بيرجند قرار دارد.
درميان 57 هزار نفر جمعيت دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.