قدس آنلاین- لرستان: بار سنگین امور مردم بر دوش منتخبان است و نمایندگان نباید شعارهای خود و مردم را فراموش کنند.

نمایندگان  راه یافته به مجلس وعده های خود را فراموش نکنند

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در چند شهرستان لرستان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول انتخابات با امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم شکل گرفت و باید مرحله دوم نیز به همین شکل برگزار شود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه تکمیل مرحله اول انتخابات به مرحله دوم بستگی دارد، تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات حساسیت بیشتر است چون مجلس شورای اسلامی محل تصمیم گیری و تصمیم سازی برای کشور است.

وی با تاکید بر اینکه حتی یک رای مردم در این دوره از انتخابات سرنوشت ساز است، افزود: انتظار این است کسانیکه منتخب می شوند نیز بدانند چه مسئولیتی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه بار سنگین امور مردم بر دوش منتخبان است و نمایندگان نباید شعارهای خود و مردم را فراموش کنند، اظهار داشت: نمایندگان منتخب به خصوص در لرستان که نیازمند رفع بیکاری و محرومیت است نباید شعارهای خود را فراموش کنند و در راستای خدمت به مردم باید قدم بردارند.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: در طول این مدت میدان رقابت بوده اما از فردا باید میدان رفاقت بین کاندیداها باشد.

امام جمعه خرم آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: امام موسی بن جعفر(ع) می فرماید که من علم تمام مردم را در چهار مورد یافتم اوّلين آن ها اين كه پروردگار و آفريدگار خود را بشناسى و نسبت به او شناخت پيدا كنى، دوّم اين كه بفهمى كه از براى وجود تو و نيز براى بقاء حيات تو چه كارها و تلاش هایى صورت گرفته است، سوّم بدانى كه براى چه آفريده شده اى و منظور چه بوده است، چهارم معرفت پيدا كنى به آن چيزهائى كه سبب مى شود از دين و اعتقادات خود منحرف شوی.

وی با اشاره به شنبه ششم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر گفت: در نظام اسلامی اعتقاد ما این است که کارگر در جبهه اقتصادی قرار دارد و جهاد اقتصادی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه جهاد اقتصادی بزرگترین عبادت است و جهادگر اقتصادی به منزله شهید است، تصریح کرد: شهید در جبهه نظامی و کارگر در جبهه اقتصادی شرکت می کند.

کار، شالوده اصلی اقتصاد مقاومتی است

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اهمیت کار و تلاش افرود: در رابطه با ضرورت کار حتی در روزهای تعطیل در سوره جمعه آمده است نماز جمعه که تمام شد به دنبال کسب و کار بروید.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و اقتصاد دو رکن از معارف الهی هستند، اظهار داشت: شالوده اصلی اقتصاد مقاومتی مسئله کار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه باید بیشتر کارو تلاش کرده و تنبلی و سستی را کنار بگذاریم، تصریح کرد: کم کاری چرخ اقتصاد را از حرکت باز می دارد و باعث می شود فقر، محرومیت و بدبختی رواج یابد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق کارگران و حل مشکلات آنان افزود: کارگران قشر ضعیف اما نجیب و بزرگوار جامعه هستند و مبادا حقوق کارگری در جامعه به تاخیر بیفتد.

وی با اشاره به اینکه کارگری چند ماه حقوق نگیرد ظلم به اوست، گفت: پیامبر گرامی اسلام در رابطه با ضرورت پرداخت حق کارگر می فرمایند قبل از خشک شدن عرق کارگر باید مزد او را داد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: اگر برای کارگر ارزش قائل شویم او نیز تولید را بیشتر می کند و بنابراین اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

برای حفظ امنیت و آرامش فعلا حرفی نمی زنیم

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقاتی که در این هفته در خرم آباد اتفاق افتاد گفت: در این رابطه حرف ها و مطالب فراوانی وجود دارد و ما نیز مواضع و مخالفت های خود را اعلام و پیگیری هم کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حادثه اتفاق افتاده و باید در فرصت مناسب حرف ها و مطالب راجع به آن گفته شود، تصریح کرد: جوانان غیور و ولایی خرم آباد با تمام وجود احساسات شما را درک می کنم و با تمام وجود می دانم در دل شما چه می گذرد و بدانید بیش از این در دل من می گذرد.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: از شما تقاضا می کنم امروز روز انتخابات است و توجه داشته باشید که مصالح نظام، انتخابات و کشور را بر دردهای خود ترجیح دهیم و مبادا بهانه ای به دست کسی بسپارید.

وی با تاکید بر اینکه مبادا اقدامی کنیم که بعدا دیگران آن حادثه اصلی را فراموش کنند و به چیزی که نباید اتفاق می افتاد بپردازند، افزود: اجازه دهید در فرصت مناسب در رابطه با این حادثه صحبت شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز به هیچ وجه شعار دادن یا اقدام دیگری به مصلحت نیست، اظهار داشت: نماز جمعه که تمام شد با آرامش و حالت بسیار متین و وقار مصلا را ترک کنید و مبادا کسی شعار دهد و دیگران همکاری کنند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ما باید بصیرت داشته باشیم، تصریح کرد: مبادا کاری کنیم که اصل ماجرا فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: از شما نیروهای حزب اللهی، ولایی و دلسوز که جان و قلب تان برای ولایت می تپد صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.