۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 374019

اردوی ‌آماده سازی تیم ملی بسکبال برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در غیاب سه ستاره از نسل طلایی آغاز خواهد شد.

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال در غیاب سه ستاره

به گزارش قدس آنلاین،‌ برای آغاز این مرحله از تمرینات تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی همراه با مهدی کامرانی و حامد آفاق از ترکیب اردونشینان کنار گذاشته شده و ۲۳ بازیکنان به اردو دعوت شده اند. این بازیکنان از ساعت ۱۴ فردا یکشنبه با حضور در محل تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی کار خود در این مرحله از اردوهای آماده سازی را به طور رسمی آغاز می کنند.

۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال به این شرح است: 

۱- حامد حدادی، ۲- اوشین ساهاکیان، ۳- روزبه ارغوان ، ۴- فرید اصلانی، ۵- علی اله وردی، ۶- محمد جمشیدی، ۷-محمد حسن زاده، ۸- وحید دلیرزهان، ۹- عدنان دورقی، ۱۰- حسین رحمتی، ۱۱- نوید رضایی فر، ۱۲- آرمان زنگنه ، ۱۳- محمد شهریان، ۱۴- امیر صدیقی، ۱۵- صالح فروتن، ۱۶- اصغر کاردوست، ۱۷- ارسلان کاظمی، ۱۸- سجاد مشایخی، ۱۹- رسول مظفری، ۲۰- سالار منجی، ۲۱- میثم میرزائی، ۲۲- بهنام یخچالی و ۲۳- محمد یوسف

تیم ملی بسکتبال که در مسابقات ۲۰۱۵ قهرمانی آسیا از صعود به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماند، تیرماه در آخرین مرحله رقابت های انتخابی المپیک که به میزبانی تورین ایتالیا برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. تیم ایران ۱۳ تیرماه با یونان و یک روز بعد از آن با مکزیک دیدار خواهد داشت.

درک باورمن، سرمربی تیم ملی بسکتبال که به مرخصی رفته بود، روز گذشته به کشور بازگشت تا هدایت اردونشینان این تیم را بر عهده بگیرد. در این مرحله از تمرینات مهران شاهین طبع همراه با حماد سامربی به عنوان مربی در کنار امیرمحمد بهروز عابدینی به عنوان بدنسازی باورمن را در امر آماده سازی ملی پوشان همراهی می کنند. همچنین هانس هایدر مربی بدنساز آلمانی تیم ملی بسکتبال است. رضا نصیری و بهنام میرزایی نیز به عنوان فیزیوتراپ در کنار اردونشینان خواهند بود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.