دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: قاتل پرونده ستایش فردا (یکشنبه) از کانون اصلاح و تربیت به دادسرا منتقل می‌شود.

حضور قاتل «ستایش» در دادسرا به فردا موکول شد

به گزارش قدس آنلاین،ابوالقاسم مرادطلب در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: قرار بود امروز (شنبه) متهم از کانون اصلاح و تربیت برای اخذ آخرین دفاع به دادسرا منتقل شود، ولی بنا به دلایلی حضور متهم پرونده در دادسرا به فردا موکول شد.
براساس این گزارش، مرادطلب پیش از این به ایسنا گفته بود: نظریه پزشکی قانونی در پرونده ستایش، دال بر این بوده که دلیلی بر عدم برخورداری سلامت روانی قاتل پرونده مشاهده نشده است.
وی از پاسخ به این سئوال که آیا در نظریه پزشکی قانونی آزار و اذیت ستایش از سوی قاتل تایید شده است، خودداری کرد و گفت: راجع به این موضوع در کیفرخواست اظهارنظر می‌شود و موضوع محرمانه است.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه روز چهارشنبه -8 اردیبهشت ماه- در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی درباره این موضوع که نظریه پزشکی قانونی در مورد پرونده «ستایش» صادر شده است؟ گفت: نظریه پزشکی قانونی در این زمینه صادر شده و به مرجع قضایی ارسال شده است. اگر اعتراضی وجود نداشته باشد نهایتا کیفرخواست صادر و به دادگاه می‌رود.
بر اساس این گزارش، 21 فروردین ماه پسری ۱۷ ساله در ورامین، دختر شش ساله افغانی را به قتل رساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.