۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 374162

قدس آنلاین: اگر مطالب ضعیف باشد آن مطالب قوی را هم از بین می برد. این را باید خیلی متوجه باشیم. این مسئله باید خیلی دقیق باشد که مطالبی که شما به صورت کتاب یا درس یا هر عنوان دیگر مطرح می‌کنید مقبول عامه و مخصوصا علما و اهل نظر باشد.

توصیه مهدوی آیت الله صافی گلپایگانی

آیت الله صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید در دیدار با مدیران و پژوهشگران بنیاد نشر و پژوهش مسجد مقدس جمکران که در بیت معظم له انجام شد، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این مکان مقدس تصریح کرد: از خداوند متعال برای شما موفقیت روزافزون مسألت می کنم و توفیق بیشتر و بیشتر می‌طلبم و امیدوارم عنایات و توجهات خاص حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف همواره شامل حال شما باشد.

 

ایشان ادامه داد: الحمدالله کارهایی که تاکنون انجام داده‌اید عنایت و افتخاراتی است که برای شما فراهم شده است و باید قدر این مقامات و این زحماتی که می کشید و تشویقات و ترویجاتی که می‌کنید بدانید.

 

مرجع عالیقدر جهان تشیع با تاکید بر اینکه هر فعالیتی که باعث شود نام و آوازه حضرت حجت (عج) بیشتر بین مردم باشد، باعث افتخار است، بیان کرد: این کارهایی که گفتید مخصوصاً در زمینه‌های مختلف مهدویت بسیار بزرگ و بااهمیت است، شما همه اینها را پیدا کرده اید، احاطه دارید و در رشته های مختلف وارد شدید و ان‌شاالله بیشتر از این توسعه پیدا می‌کند.

 

آیت الله گلپایگانی با تاکید بر اهمیت و ضرورت پاسخ به شبهات در باب ولایت و مهدویت و اثر آن در بازگشت افراد از راه انحراف و توبه از اشتباه، ابراز کرد: همه این رشته‌ها اسباب مهدویت است و همه به ولایت حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) احیا می شود.

 

ایشان با اشاره به اینکه باید برنامه‌ها و مطالب ارائه شده قوی و مستدل باشد، تصریح کرد: اگر مطالب ضعیف باشد آن مطالب قوی را هم از بین می برد. این را باید خیلی متوجه باشیم. این مسئله باید خیلی دقیق باشد که مطالبی که شما به صورت کتاب یا درس یا هر عنوان دیگر مطرح می‌کنید مقبول عامه و مخصوصا علما و اهل نظر باشد.

 

مرجع عالیقدر جهان تشیع تاکید کرد: شما در این زمینه‌ها وارد شده‌اید و امیدوارم زیر سایه آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بوده و با حسن نیت و خلوصی که دارید ان شاالله موفق باشید.

 

ایشان در پایان برای تولیت مسجد مقدس جمکران آروزی شفای کامل و سلامتی کرد.

 

این گزارش می افزاید:‌ در ابتدای این دیدار حجت الاسلام عباس ابراهیمی، معاون فرهنگی و سیدمجید امامی، رئیس بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران گزارشی از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی و انتشاراتی این مکان مقدس ارائه کردند.

 

گفتنی است، رئیس بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران همچنین پیشنهاد راه‌اندازی مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی مهدویت در جوار مسجد مقدس جمکران را تحت اشراف این مرجع عالیقدر را ارائه داد که مورد توجه ایشان قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • على IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج