وزیر اسبق بهداشت با اشاره به اینکه موضوع مدیریت انجمن بیماران کلیوی و تغییراتی که باید در این مجموعه ایجاد شود مسئله ای بسیار مهم است، گفت: چنانچه این انجمن نیز قصد پیشرفت را دارد باید برنامه‌های مدیریتی را تغییر دهد و از افراد شایسته استفاده کند.

چشم هزاران بیمار به یک تصمیم مهم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ایرج فاضل- وزیر اسبق بهداشت و درمان همسو با نظر پروفسور بهروز برومند - پدر نفرولوژی ایران و گنجی - ریاست انجمن نفرولوژی کشور، خواستار کیفی کردن مدیریت کنونی انجمن بیماران کلیوی و تغییرات مدیریتی جدید و به روز شدن مدیریت در این انجمن شد.

فاضل ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: موضوع مدیریت انجمن بیماران کلیوی و تغییراتی که باید در این مجموعه ایجاد شود مسئله ای بسیار حساس و مهم است.

رئیس جامعه جراحان ایران در ادامه افزود: از این رو مطرح کردن تغییرات مدیریتی نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرد و میزان موفقیت‌ها و ناکامی‌های مجموعه نیز باید بررسی شود.

فاضل با اشاره به اهمیت کیفیت مدیریت انجمن بیماران کلیوی بیان کرد: تشکیلات و انجمن‌هایی که در دنیا با موفقیت‌های چشمگیر رو به رو بودند و توانستند بسیار فعال به مدیریت خود ادامه دهند رمز موفقیت شان کیفیت مدیریت بوده است. از این رو مجموعه‌های موفق، موفقیت شان را مرهون مدیریت مناسب، علمی و به روز هستند.

مشاور وزیر بهداشت و نماینده وزیر در شورای عالی نظام پزشکی کشور در خاتمه خاطرنشان کرد: به طور قطع ارزیابی‌های انجمن بیماران کلیوی و تغییرات مدیریتی باید به سمت کیفیت بهتر پیش برود. چنانچه این انجمن نیز قصد پیشرفت و ترقی را دارد باید برنامه‌های مدیریتی را تغییر دهد و از افراد شایسته استفاده کند تا خدمات بسیار بیشتر و بهتر و با کیفیت تر به هزاران بیمار نیازمند در سراسر کشور ارائه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.