دو مدل از اسمارت فون های معرفی نشده سونی به تازگی در لیست های بنچمارک GFXBench کشف شده اند. این دو مدل جدید از گوشی های سونی با نام رمزی سونی F۳۲۱۶ و سونی F۳۳۱۱ لو رفته اند.

دو گوشی جدید از سونی با صفحه نمایش های ۴.۶ اینچی در بنچمارک GFXBench به ثبت رسیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات، با توجه به مشخصات ذکر شده در لیست بنچمارک GFXBench می توان گفت که این دو دستگاه جدید سونی با هدف حضور در بازار اسمارت فون های کوچک عرضه خواهند شد و هر دوی آنها دارای رزولوشن بالای دوربین پشت و جلو هستند.
اگر بخواهیم با مدلی که مشخصات بهتری دارد شروع کنیم، باید بگوییم که سونی F3216 به یک صفحه نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی مجهز شده و قدرت پردازش خود را از یک چیپست هلیو P10 مدیاتک تامین می کند. این پردازنده با هشت هسته با هسته های Cortex-A53 شرکت ARM با سرعت 1.9 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T860 ساخت شرکت ARM یکپارچه سازی شده است. این چیپست میان رده با 2 گیگابایت رم همراه خواهد بود که گوشی F3216 را از لحاظ قدرت پردازش، در بین اسمارت فون های میان رده قرار می دهد.
بخش تصویر برداری سونی F3216 حاوی یک دوربین 21 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در قاب جلویی ست که به نظر می رسد این کیفیت تاثیر گذار دوربین بتواند علاقه مندان سلفی را به حیرت درآورد.
در مورد نام اصلی این گوشی جذاب می توان گفت که سابق بر این، اسمارت فون های سونی که به رزولوشن بالای دوربین دوم یا سلفی مجهز می شدند در بین سری گوشی های سونی اکسپریا C قرار می گرفتند. اما به تازگی شاهد آن هستیم که تصاویر لو رفته از گوشی اکسپریا C6 با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در فضای مجازی در حال چرخش است. علاوه بر اینکه تمامی گوشی های سری C سونی از صفحه نمایش های عظیم الجثه بهره می برد و هیچ یک مانند F3216 به صفحه نمایش های کوچک مجهز نشده اند.
از سوی دیگر گوشی سونی F3216 یک جانشین معنوی برای سری گوشی های اکسپریا زد کامپکت به حساب می آید اما با این تفاوت که از صفحه نمایش کوچک و دوربین سلفی قدرتمندی بهره می برد.
همچنین به نظر می رسد که مدل F3311 نیز نسخه ضعیف شده F3216 است. صفحه نمایش این گوشی نیز با ابعاد 4.6 اینچی عرضه خواهد شد با این تفاوت که رزولوشن آن 720 در 1280 پیکسل است. از سایر ویژگی های این گوشی می توان به چیپست MT6735 مدیاتک به همراه 1.5 گیگابایت رم و دوربین پشتی 16 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در قاب جلویی اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.